Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Dobry copywriter musi umieć pisać. I to już wszystko?
Dominika Gracz-Moskwa
Może by się tak przebranżowić? Czy udałoby mi się znaleźć dodatkowe zajęcie z domu? Upowszechnienie się pracy zdalnej, ale i coraz trudniejsza sytuacja finansowa wielu osób sprawiają, że takie kwestie rozważane są często. W artykułach czy postach wyliczających, jakie zawody można wykonywać z domu – i to bez żadnego doświadczenia – niemal zawsze pojawia się copywriting. W końcu wystarczy umieć pisać, prawda?
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY STORYTELLING WIDEOMARKETING
Skuteczna reklama na YouTube – jakie zasady warto znać?
Krystyna Dranchuk
Budżet i optymalizacja kampanii to nie wszystko, co jest ważne do uzyskania dobrych wyników. Podstawą każdej reklamy jest kreacja. To dzięki niej spot może zainteresować widza, utrzymać jego uwagę oraz atrakcyjnie przedstawić ofertę. Google chętnie udziela wskazówek dotyczących tworzenia skutecznych reklam wideo na YouTube, aby wesprzeć reklamodawców w tym procesie. Co jeszcze warto wiedzieć, by tworzyć skuteczne materiały reklamowe wideo?
Espresso
Wojciech Mecwaldowski i nowi bohaterowie w kampanii Plusa
Nowe technologie oddają kontrolę w ręce ludzi – raport „Accenture Life Trends 2023”
ReZigiusz twarzą marki Decathlon
Po świąteczno-noworocznej nieznacznej poprawie w lutym nastroje konsumentów znów spadają
Dentsu Polska tworzy AI Lab
Toblerone musi usunąć z opakowań wizerunek szczytu Matterhorn
Dawid Ogrodnik na żywo i w DOOH w Bonarce
Sylwia Grzeszczak kolejny raz w kampanii sieci Deichmann
Superprzedsiębiorcy bohaterami rysunkowej reklamy Nest Banku
Magdalena Różczka w kampanii reklamowej programu Orbit „Dziel się uśmiechem”
Streetcom przygotował raport „Marka jest kobietą”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
7.03.2023
Patrycja Hatalska odpowiedzialna za dalszy rozwój komunikacji lifestyle’owej w 38Content Communication
7.03.2023
Marcin Woźniak product & strategy directorem w LiquidThread
Wydarzenia
13.03.2023 - 24.03.2023
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
22.03.2023
AI dla Marketingu
29.03.2023
Multiscreen Day 2023. Od Addressable TV do zappingu
17.04.2023 - 26.04.2023
16 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
24.04.2023 - 26.04.2023
7 szkoleń z marketingu w Katowicach ● sprawny.marketing
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
16.03.2023
IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu
23.03.2023
Konferencja CSR Poland 2023
14.04.2023
AgroCon 2023
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.