Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY STORYTELLING WIDEOMARKETING
Skuteczna reklama na YouTube – jakie zasady warto znać?
Krystyna Dranchuk
Budżet i optymalizacja kampanii to nie wszystko, co jest ważne do uzyskania dobrych wyników. Podstawą każdej reklamy jest kreacja. To dzięki niej spot może zainteresować widza, utrzymać jego uwagę oraz atrakcyjnie przedstawić ofertę. Google chętnie udziela wskazówek dotyczących tworzenia skutecznych reklam wideo na YouTube, aby wesprzeć reklamodawców w tym procesie. Co jeszcze warto wiedzieć, by tworzyć skuteczne materiały reklamowe wideo?
CONTENT MARKETING EVENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARTECH
Webinary jako narzędzie dla B2B i B2C. Dlaczego warto je wykorzystać i jak się do tego zabrać?
Michał Ratajczak
Webinary to narzędzie, które szczególnie upodobali sobie sprzedawcy i marketerzy B2B. Dlaczego? Ponieważ mają one potencjał, aby budować eksperckość marki, pozyskiwać nowych klientów, wspierać biznes w działaniach sprzedażowych oraz tworzyć wokół niego zaangażowaną społeczność.
Espresso
Toblerone musi usunąć z opakowań wizerunek szczytu Matterhorn
Streetcom przygotował raport „Marka jest kobietą”
Dawny brand hero wrócił w komunikacji Obi
Pyszne.pl rozpoczyna współpracę z kanałem Foot Truck
Tinder prowadzi globalną kampanię reklamową
Marka Żywiec z nową identyfikacją wizualną
Nowe pozycjonowanie marki Avon
Škoda prezentuje spot telewizyjny w technologii dźwięku przestrzennego – Dolby Atmos
Converse w Metaverse i z wirtualną influencerką
Personalia
6.03.2023
Nowa Rada ZFPR
5.03.2023
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
7.03.2023
Justyna Kwiecień obejmuje stanowisko head of social media w agencji Gong
6.03.2023
Michał Grzebyk awansuje w ContentHouse na stanowisko PR & content marketing director
6.03.2023
Michał Olbrychowski COO w Komunikacja Plus Group
Wydarzenia
7.03.2023 - 8.03.2023
Konferencja SportBiz Summit 2023
16.03.2023
IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu
22.03.2023
AI dla Marketingu
23.03.2023
Konferencja CSR Poland 2023
29.03.2023
Multiscreen Day 2023. Od Addressable TV do zappingu
17.04.2023 - 18.04.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
13.03.2023 - 24.03.2023
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
20.03.2023 - 22.03.2023
Google Ads – pakiet szkoleń
23.03.2023 - 24.03.2023
SEO – pakiet szkoleń
29.03.2023 - 30.03.2023
Szkolenie Meta Ads – pakiet szkoleń
14.04.2023
AgroCon 2023
17.04.2023 - 26.04.2023
16 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
24.04.2023 - 26.04.2023
7 szkoleń z marketingu w Katowicach ● sprawny.marketing
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail