Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PRAWO
Gdzie kończy się swobodna rekomendacja produktu, a zaczyna reklama?
Paulina Woźna
Stale rośnie popularność platform, na których aktywni są influencerzy. Zainteresowanie publikowanymi przez nich treściami jest rzeczywiście wysokie. A ponieważ treści te niejednokrotnie dotyczą konkretnych produktów i marek, na linii marka – influencer – konsumenci zaczęły powstawać niejasne sytuacje. Musiały też paść podstawowe pytania: czy rekomendacja bywa reklamą? Jeśli tak, to jak powinna być regulowana?
KAMPANIE REKLAMOWE TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marka a Gen Z. Co jest kluczem do skutecznej komunikacji z młodymi odbiorcami?
Mateusz Mudry
W ciągu kilku następnych lat pokolenie Z stanie się główną rynkową siłą nabywczą. O jego uwagę warto walczyć już teraz. Przywiązanie i zaufanie zetek do konkretnych marek może być atutem w przyszłości.
Espresso
Ekologia i CSR sieci handlowych mniej ważne. Liczy się cena i szybkość zakupu – badanie Kantara
„Świstaki lubią wiatraki” – PGE z kampanią wizerunkową
TikTok wprowadza ograniczenia korzystania z aplikacji dla niepełnoletnich
„Define your game” – wystartowała kampania 4F
T-Mobile promuje bonusy w aplikacji oraz ofertę na kartę
Gra z hakerem podczas koncertu Paliona na Robloksie – ING uczy o cyberbezpieczeństwie
Kodeks etyki reklamy rozszerzony o zapisy dotyczące greenwashingu
Dawid Ogrodnik brand hero centrum handlowego Bonarka w Krakowie
Już niedługo IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu
Rynek reklamowy CEE wzrośnie w tym roku o 4,5 proc. – prognoza GroupM
Grupa Eurozet – połączone Grupa Radiowa Agory i Eurozet pod jednym szyldem. Wspólna oferta dla klientów
Personalia
1.03.2023
Michał Ślemp client service directorem w Euvic Media
1.03.2023
Katarzyna Wiatkowska dyrektorką działu współpracy z reklamodawcami w Gazeta.pl
1.03.2023
Pięcioro Polaków w jury konkursu Golden Drum 2023
Wydarzenia
13.03.2023 - 24.03.2023
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
22.03.2023
AI dla Marketingu
29.03.2023
Multiscreen Day 2023. Od Addressable TV do zappingu
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
21.09.2023 - 22.09.2023
Targi Packaging Innovations 2023
15.02.2024 - 16.02.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.02.2024 - 23.02.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
16.03.2023
IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu
23.03.2023
Konferencja CSR Poland 2023
17.04.2023 - 26.04.2023
16 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
24.04.2023 - 26.04.2023
7 szkoleń z marketingu w Katowicach ● sprawny.marketing
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
7.02.2024 - 8.02.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.02.2024 - 21.02.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail