Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE TRENDY
Serena zarobiła dwukrotnie, Adam Driver się powielił, a Rihanna przypudrowała twarz. Podsumowanie Super Bowl 2023 [Nauki i nauczki dziadka]
Albert Stęclik
Kurz po Super Bowl opadł. Kreatywność skupiona w 30 lub 60 sekundach, wartych po 233 tys. dolarów za sekundę, również. Trzeba przyznać, że tegoroczne reklamy były… jak by to powiedzieć… przeciętne. A przynajmniej przeciętne na tle poziomu, do jakiego Super Bowl nas przyzwyczaiło. Jednak analizując tegoroczne reklamy, można odkryć kilka ciekawych motywów, które królowały.
INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PRAWO
Gdzie kończy się swobodna rekomendacja produktu, a zaczyna reklama?
Paulina Woźna
Stale rośnie popularność platform, na których aktywni są influencerzy. Zainteresowanie publikowanymi przez nich treściami jest rzeczywiście wysokie. A ponieważ treści te niejednokrotnie dotyczą konkretnych produktów i marek, na linii marka – influencer – konsumenci zaczęły powstawać niejasne sytuacje. Musiały też paść podstawowe pytania: czy rekomendacja bywa reklamą? Jeśli tak, to jak powinna być regulowana?
Espresso
Sklep Lush w Złotych Tarasach już działa
Fundusz Obywatelski z kampanią 1,5%. Występują m.in. Adam Bodnar, Stanisław Soyka i Ewa Łętowska
Kampania marki Melisana Klosterfrau
4F i Woshwosh rozpoczynają wspólny projekt przedłużania życia butów sportowych
Procter & Gamble straciło tytuł największego reklamodawcy świata. Stawia na AI i większą precyzję dotarcia
Pov zamiast essa – 15 najpopularniejszych słów młodzieżowych w internecie w 2022 r.
Ruszyły zgłoszenia do Young Creatives Cannes
Facebook ogłosił wprowadzenie płatnej weryfikacji tożsamości
100 najczęstszych błędów językowych w internecie w 2022 r.
Personalia
20.02.2023
Ziya Pariltili dołączył do zarządu MediaMarktSaturn Polska
20.02.2023
Małgorzata Strzępa objęła stanowisko digital content strategy manager w agencji Performance Media
20.02.2023
Bartłomiej Regucki wrócił do Grupy Eura7
Wydarzenia
1.03.2023 - 2.03.2023
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
23.03.2023
Konferencja CSR Poland 2023
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
15.02.2024 - 16.02.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.02.2024 - 23.02.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
22.03.2023
AI dla Marketingu
29.03.2023
Multiscreen Day 2023. Od Addressable TV do zappingu
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
7.02.2024 - 8.02.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.02.2024 - 21.02.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail