Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PRAWO
Gdzie kończy się swobodna rekomendacja produktu, a zaczyna reklama?
Paulina Woźna
Stale rośnie popularność platform, na których aktywni są influencerzy. Zainteresowanie publikowanymi przez nich treściami jest rzeczywiście wysokie. A ponieważ treści te niejednokrotnie dotyczą konkretnych produktów i marek, na linii marka – influencer – konsumenci zaczęły powstawać niejasne sytuacje. Musiały też paść podstawowe pytania: czy rekomendacja bywa reklamą? Jeśli tak, to jak powinna być regulowana?
CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY STORYTELLING
TikTok to zawody w elastyczności dla marek
Łukasz Kępiński
W przestrzeni mediów społecznościowych zaszła prawdziwa rewolucja. Pierwotny duch Facebooka zdążył się już dawno ulotnić. Z kolei nowsze platformy działają już na zupełnie innych zasadach. Na czym polegają te przemiany? Jak się do nich przystosować i z sukcesem promować markę np. na TikToku?
Espresso
100 najczęstszych błędów językowych w internecie w 2022 r.
Piosenka miłosna pracowników firmy budowlanej obiegła internet
Procter & Gamble straciło tytuł największego reklamodawcy świata. Stawia na AI i większą precyzję dotarcia
Koszyk zakupowy w styczniu 2023 droższy o 15% niż przed rokiem
Prawo pracy jest mega fajne – przekonuje Rocketjobs.pl w nowej kampanii
„All you need is… OZE” – ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii
Ridley Scott nakręcił reklamę Samsunga
Borys Szyc i Michał Żebrowski w kampanii McDonald’s „Maestro – wszystko czego chcesz od burgera”
Platforma reklamowa Huawei Ads zmienia nazwę na Petal Ads
Ukazała się najnowsza edycja Social Media Trendbooka
Co to jest tymbarkowanie? Marka Tymbark wyjaśnia to w kampanii
Personalia
17.02.2023
Antoni Kamiński dołącza do 180heartbeats + Jung v Matt
Wydarzenia
1.03.2023 - 2.03.2023
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
23.03.2023
Konferencja CSR Poland 2023
13.04.2023 - 14.04.2023
Szkolenie Meta Ads – pakiet szkoleń
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
24.04.2023 - 26.04.2023
Google Ads – pakiet szkoleń
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
22.03.2023
AI dla Marketingu
29.03.2023
Multiscreen Day 2023. Od Addressable TV do zappingu
17.04.2023 - 18.04.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
20.04.2023 - 21.04.2023
SEO – pakiet szkoleń
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail