Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY STORYTELLING
TikTok to zawody w elastyczności dla marek
Łukasz Kępiński
W przestrzeni mediów społecznościowych zaszła prawdziwa rewolucja. Pierwotny duch Facebooka zdążył się już dawno ulotnić. Z kolei nowsze platformy działają już na zupełnie innych zasadach. Na czym polegają te przemiany? Jak się do nich przystosować i z sukcesem promować markę np. na TikToku?
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Jakościowa analityka behawioralna: do czego jest potrzebna w marketingu?
Kamila Kotowska
To, że marketing skupia się na rozpoznawaniu potrzeb klienta bądź ich kreowaniu, aby następnie te pragnienia zaspokoić (z zyskiem dla firmy), jest oczywiste. Nie dziwi również fakt, że dróg do marketingowego celu jest wiele. Ale jedynie kilka z nich ma niemal stuprocentową skuteczność. Jedną z nich jest analityka behawioralna.
Espresso
„All you need is… OZE” – ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii
„Wspólne chwile dwa pięterka wyżej” – nowa kampania marki Ptasie Mleczko
Festiwal Off Camera ma nową identyfikację inspirowaną Fangorem i Lenicą
Kampania wizerunkowa marki Hochland w warszawskim metrze
Paczkomat bez odmiany? Tego chciałby InPost
Prawie trzy czwarte Polaków kupuje na platformach typu marketplace
Ponad 6 mln internautów na serwisach randkowych. Wśród użytkowników przypada blisko dwóch mężczyzn na jedną kobietę
Wzrasta zapotrzebowanie na automatyzację w działach marketingu – badanie Salesforce
Rihanna podczas Super Bowl 2023 lokowała swój produkt
Personalia
15.02.2023
Magdalena Godzik odpowiedzialna za PR spółki Time SA
15.02.2023
Krystyna Bajor-Ledwoń na czele działu client service w Warsaw Creatives
15.02.2023
Adam Pawlukiewicz felietonistą „Przeglądu Sportowego”
Wydarzenia
1.03.2023 - 2.03.2023
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
29.03.2023
Multiscreen Day 2023. Od Addressable TV do zappingu
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
7.02.2024 - 8.02.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.02.2024 - 21.02.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
23.03.2023
Konferencja CSR Poland 2023
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
15.02.2024 - 16.02.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.02.2024 - 23.02.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail