Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE
Super Bowl 2023: nowe pomysły Ameryki na styku sportu i biznesu
Jakub Müller
Oczekiwania wobec tegorocznego Super Bowl były jak zawsze duże. Wyrażała je rekordowa stawka za 30 sekund reklamy. Marki zdają sobie już jednak sprawę, że inwestycja w czas antenowy nic nie gwarantuje. To ukoronowanie tygodni starań o przykucie uwagi Amerykanów w internecie. Tym razem mieli w tym pomóc bukmacherzy.
CONTENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Nieoczywiste połączenia na TikToku – szkodzą czy służą markom?
Michalina Pankowska
Rok 2022 dostarczył wielu przykładów na potwierdzenie tego, że TikTok to platforma, na której warto odejść od sprawdzonych schematów działań, a w nieszablonowości i nieoczywistości dostrzec potencjał. Dotyczy to także marek. Dlatego nawet ekskluzywne marki coraz częściej decydują się zmienić ton, by dostosować się do upodobań użytkowników tego medium.
Espresso
Coca-Cola i Rosalía – limitowana edycja napoju
Jak zaplanować program lojalnościowy? – bezpłatny webinar 16 lutego
Światełko do Lwowa – Stowarzyszenie Agencji Reklamowych SAR utworzyło zbiórkę na agregaty od polskiej branży reklamowej
Ponad 40 proc. Polaków zamierza celebrować walentynki w 2023 r. – wskazuje Barometr Providenta
Lekkoatleta Karol Zalewski nowym ambasadorem marki Decathlon
Holenderska spółka przyjmuje branding polskiego partnera. Nazywa się teraz Strix NL
Ceneo w stylu lat 90. na swoje 18 urodziny
Pepco pierwszą polską firmą w Better Cotton
Jak zmienia się e-klient? Raport z badania ilościowego Inquiry „Zakupy internetowe Polaków 2022”
Polskie agencje w finale Sabre EMEA Awards 2023
PayPo, platforma płatności odroczonych, rozpoczyna kampanię na walentynki: „Nie odkładaj uczuć na później”
Personalia
11.02.2023
Monika Wach-Wojciechowska nową head of programmatic w OMD
11.02.2023
Jakub Kwaczyński dyrektorem strategii w GoldenSubmarine
11.02.2023
Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl
9.02.2023
Zmiany w strukturze Amplifi (Dentsu Polska). Do agencji dołącza Magdalena Mussmann jako head of offline non-TV
9.02.2023
Bartosz Lewicki dyrektorem w OneMulti
9.02.2023
Joanna Okła na czele EssenceMediacom Poland, Jakub Kossut odchodzi z firmy
9.02.2023
Maciej Podgórski obejmuje stanowisko integrated strategy lead w Dentsu Polska
Wydarzenia
1.03.2023 - 2.03.2023
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
23.03.2023
Konferencja CSR Poland 2023
29.03.2023
Multiscreen Day 2023. Od Addressable TV do zappingu
17.04.2023 - 18.04.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
20.03.2023 - 22.03.2023
Google Ads – pakiet szkoleń
23.03.2023 - 24.03.2023
SEO – pakiet szkoleń
29.03.2023 - 30.03.2023
Szkolenie Meta Ads – pakiet szkoleń
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
25.05.2023 - 27.05.2023
SEO & Content Camp 2023
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail