Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE MARKETING BEZPOŚREDNI ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dźwiękowe logo cichsze niż planowano, czyli o porażkach w marketingu
Jakub Müller
Nie tak dawna informacja o wycofaniu się platformy Shopee z polskiego rynku narobiła sporo szumu. Wszystko rozegrało się przy otwartej kurtynie ze względu na skalę działań firmy. Większość porażek w marketingu jest jednak inna: mało spektakularna. Umyka w zalewie komunikatów o sukcesach. Przykładem – niewystarczające upowszechnienie dźwiękowego logo firm płatniczych w punktach sprzedaży.
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Content seeding: jedna treść, wiele formatów. Jak zaplanować dystrybucję treści?
Agnieszka Tokarska
Świetny content to za mało, by wyróżnić się wśród zalewających internet przekazów. Niezbędnym krokiem na drodze dotarcia do odbiorców jest dystrybucja i promocja treści, która nie bez powodu jest nazywana królową contentu.
Espresso
Neony w Warszawie promują serial „Sexify”
Reymont w kampanii marki Sery z Goliszewa: Boryna, Jagna i Antek
Polacy mocno ograniczą wydatki na wyjścia do kina i restauracji
Familijne Wieczory Filmowe – zimowa kampania marki Familijne
Wystartowała tegoroczna edycja ogólnopolskiej loterii podkapslowej marki Harnaś
Cherrissimo i kampania „Daj się oczarować” z Katarzyną Glinką
Software Development Association Poland (SoDA) wybrała agencję public relations
Adidas wprowadza nową markę – pierwszą od 50 lat. Ambasadorką jest gwiazda serialu „Wednesday”
Koncert Paliona w „Mieście ING” w Robloxie. [aktualizacja] Będą następne. Marka podsumowuje wydarzenie
Kampania marki Snickers w dużych miastach i górskich kurortach Polski
Sony rozpoczyna kampanię reklamową PlayStation „Live From PS5”
Nielsen wprowadza w Polsce zestawienie The Gauge
Double Verify ujawnił BeatSting – schemat oszustw generujący fałszywy ruch w reklamach emitowanych na platformach audio
Branża dóbr luksusowych wróciła po pandemii do finansowej równowagi – raport Deloitte
Kampania Banków Spółdzielczych pod hasłem „Załatw to po sąsiedzku!” wychodzi poza internet
„The Greatest Story Ever Worn” – kampania z okazji 150. rocznicy powstania modelu spodni Levi’s 501
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
6.02.2023
Dorota Dabrowski-Winterscheid dołączyła do agencji CEC Group
Wydarzenia
6.02.2023 - 8.02.2023
7 szkoleń z marketingu w Białymstoku ● sprawny.marketing
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
1.03.2023 - 2.03.2023
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.