Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE MARKETING BEZPOŚREDNI ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dźwiękowe logo cichsze niż planowano, czyli o porażkach w marketingu
Jakub Müller
Nie tak dawna informacja o wycofaniu się platformy Shopee z polskiego rynku narobiła sporo szumu. Wszystko rozegrało się przy otwartej kurtynie ze względu na skalę działań firmy. Większość porażek w marketingu jest jednak inna: mało spektakularna. Umyka w zalewie komunikatów o sukcesach. Przykładem – niewystarczające upowszechnienie dźwiękowego logo firm płatniczych w punktach sprzedaży.
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Jak wyróżnić się w wyszukiwarce – jak tworzyć reklamy online, które będą często klikane i skuteczne?
Aleksandra Dygudaj
Reklama jest często pierwszym punktem styku użytkownika z twoją firmą. To od niej zależy, czy odbiorca zainteresuje się ofertą i zdecyduje przejść na stronę internetową. Dlatego nawet najlepiej dopracowana struktura kampanii nie zagwarantuje dobrych wyników, jeżeli nie będzie skutecznych reklam. Skutecznych – to znaczy przykuwających uwagę i zachęcających do kliknięcia.
Espresso
Wynagrodzenia w komunikacji marketingowej 2022/23. Raport SAR
Raport „Etyczna i odpowiedzialna komunikacja w biznesie”
„Wyciskanie Soku z 2022” – Edisonda podsumowuje najlepsze odkrycia swojej społeczności biznesowej
Raporty ESG spółek z WIG20 ocenione jako „obszerne, ale mało konkretne”
Adidas wprowadza nową markę – pierwszą od 50 lat. Ambasadorką jest gwiazda serialu „Wednesday”
„The Greatest Story Ever Worn” – kampania z okazji 150. rocznicy powstania modelu spodni Levi’s 501
Zamów w ciągu dwóch godzin, a my i tak nie dostarczymy. Prezes UOKiK stawia zarzuty firmie Amazon
Wydarzenia
6.02.2023 - 8.02.2023
7 szkoleń z marketingu w Białymstoku ● sprawny.marketing
20.03.2023 - 22.03.2023
Google Ads – pakiet szkoleń
29.03.2023 - 30.03.2023
Szkolenie Meta Ads – pakiet szkoleń
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
1.03.2023 - 2.03.2023
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
23.03.2023 - 24.03.2023
SEO – pakiet szkoleń
17.04.2023 - 18.04.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail