Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Jak wyróżnić się w wyszukiwarce – jak tworzyć reklamy online, które będą często klikane i skuteczne?
Aleksandra Dygudaj
Reklama jest często pierwszym punktem styku użytkownika z twoją firmą. To od niej zależy, czy odbiorca zainteresuje się ofertą i zdecyduje przejść na stronę internetową. Dlatego nawet najlepiej dopracowana struktura kampanii nie zagwarantuje dobrych wyników, jeżeli nie będzie skutecznych reklam. Skutecznych – to znaczy przykuwających uwagę i zachęcających do kliknięcia.
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Content seeding: jedna treść, wiele formatów. Jak zaplanować dystrybucję treści?
Agnieszka Tokarska
Świetny content to za mało, by wyróżnić się wśród zalewających internet przekazów. Niezbędnym krokiem na drodze dotarcia do odbiorców jest dystrybucja i promocja treści, która nie bez powodu jest nazywana królową contentu.
Espresso
„The Greatest Story Ever Worn” – kampania z okazji 150. rocznicy powstania modelu spodni Levi’s 501
Zamów w ciągu dwóch godzin, a my i tak nie dostarczymy. Prezes UOKiK stawia zarzuty firmie Amazon
Wartość koszyka zakupowego w sieciach handlowych w Polsce wzrosła w 2022 r. o blisko 30 zł
Raporty ESG spółek z WIG20 ocenione jako „obszerne, ale mało konkretne”
„Wyciskanie Soku z 2022” – Edisonda podsumowuje najlepsze odkrycia swojej społeczności biznesowej
IF Nation Group podpisało nową, trzyletnią umowę na obsługę PZU SA i PZU Życie SA
Velvet Care rozstrzyga przetarg na opracowanie nowej platformy komunikacji
Żabka Jush przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Personalia
2.02.2023
Anna Kocińska awansowała na stanowisko client service director w agencji V&P
2.02.2023
Joanna Kosiorek i Ilona Vanicek awansują w europejskich strukturach SAP
Wydarzenia
6.02.2023 - 8.02.2023
7 szkoleń z marketingu w Białymstoku ● sprawny.marketing
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
15.05.2024 - 16.05.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
23.05.2024 - 24.05.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
1.03.2023 - 2.03.2023
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
20.05.2024 - 22.05.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail