Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
1.02.2023
Jak podejmować lepsze decyzje w marketingu i na zakupach

Nie nastąpi cud, że gdy zrozumiemy mechanizmy i poznamy błędy poznawcze, nagle przestaniemy je popełniać

Z Piotrem Buckim – szkoleniowcem, wykładowcą i autorem książki „Sapiens na zakupach” – rozmawiamy o marketingowych zastosowaniach ekonomii behawioralnej, ludzkim umyśle i etyce.
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Jak wyróżnić się w wyszukiwarce – jak tworzyć reklamy online, które będą często klikane i skuteczne?
Aleksandra Dygudaj
Reklama jest często pierwszym punktem styku użytkownika z twoją firmą. To od niej zależy, czy odbiorca zainteresuje się ofertą i zdecyduje przejść na stronę internetową. Dlatego nawet najlepiej dopracowana struktura kampanii nie zagwarantuje dobrych wyników, jeżeli nie będzie skutecznych reklam. Skutecznych – to znaczy przykuwających uwagę i zachęcających do kliknięcia.
BADANIA MARKETINGOWE BRAND PURPOSE FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Sprzedaż musi mieć misję – ale ta przegrywa z prozą życia
Jacek Szlak
Z wielu ostatnio przeprowadzonych badań wyłania się obraz konsumentów, którzy w kryzysie redukują swoje potrzeby i zamierzają oszczędzać. Rezygnują z zakupów lub szukają okazji – promocji, rabatów, programów gwarantujących zniżki. Ograniczanie konsumpcji, oszczędzanie energii i paliwa – brzmi jak raj dla zwolenników ekologii i zrównoważonego rozwoju. Tylko że to nie działa w ten sposób. Nie wtedy, gdy wymuszają to okoliczności zewnętrzne.
Espresso
Specjalna edycja ciastek Oreo z logo konsoli Xbox
Raporty ESG spółek z WIG20 ocenione jako „obszerne, ale mało konkretne”
Durex oferuje poradnictwo seksualne na Discordzie
Rusza dziesiąta edycja konkursu dla młodych twórców i twórczyń Papaya New Directors, do tej pory znanego jako Papaya Young Directors
Wakacje.pl z zarzutami prezesa UOKiK za mylące ceny. Serwis oświadcza, że na ceny nie ma wpływu
Żabka Jush przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Jak polskie firmy zarządzają różnorodnością? – raport FOB
Rusza loteria marki Grześki – do wygrania m.in. wizyta w piwnym spa czy skok ze spadochronem
Co Polacy kupują na walentynki – badanie PayPo
Nike i Tiffany wspólnie tworzą limitowaną edycję butów
Personalia
1.02.2023
Steven Lewandowski: z SAP do SalesManago
1.02.2023
Bartłomiej Stańczak dołączył do domu mediowego Mediahub
Wydarzenia
6.02.2023 - 8.02.2023
7 szkoleń z marketingu w Białymstoku ● sprawny.marketing
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
1.03.2023 - 2.03.2023
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
18.07.2024 - 19.07.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail