Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PUBLIC RELATIONS STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak komunikować innowacje technologiczne? Metoda trzech kroków
dr Anita Kijanka
Regularnie trafiają do mnie twórcy nowych rozwiązań technologicznych. Ich produkt czy usługa bez wątpienia są technologicznie zaawansowane i nowatorskie. Dlaczego zatem do mnie trafiają, szukając pomocy? Okazuje się, że największą trudność twórcom technologicznych innowacji sprawia opowiedzenie o tym, czym się zajmują. Choć wierzą w swój projekt i poświęcili mu nierzadko sporą część życia, mają problem z przekazaniem światu chociażby tak podstawowych informacji jak te, co w praktyce umożliwia ich produkt.
CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARTECH TRENDY
Czy sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje content marketing (i nie tylko)?
Paweł Sądaj
Prace nad sztuczną inteligencją trwają od dziesięcioleci, ale dopiero ostatnie miesiące przyniosły spektakularne przyspieszenie w rozwoju tej technologii. Wiele wskazuje na to, że AI zadomowi się w wielu dziedzinach życia – w tym także w marketingu – szybciej i w znacznie większym zakresie, niż myśleliśmy.
Espresso
Marka Burberry krytykowana za pokazanie w reklamie osoby po zabiegu mastektomii
Google Analytics 4 – co się zmieni w świecie danych? Ukazał się e-book Grupy iCEA
Brand safety online a wizerunek marki – badanie Magna i Channel Factory
Heineken z muzyczną odsłoną kampanii „Teraz możesz” na Spotify
Polacy mocniej utożsamiają się ze wspólnotami, nie tylko narodowymi i sąsiedzkimi. Badanie Havas Prosumer
Logo XTB pojawi się w programach Kanału Sportowego
Kampania „Prowadź się zdrowo” – z kierowcami rajdowymi jako ambasadorami. Czego dotyczy?
Ruszyła kampania Hebe w Czechach i na Słowacji
Koncert Paliona w „Mieście ING” w Robloxie. [aktualizacja] Będą następne. Marka podsumowuje wydarzenie
Raport Salesforce Connected Customer Trends 2023. Personalizacja, bezpieczeństwo danych i szybkość reakcji firm – tego chcą konsumenci
Blisko 40 tys. publikacji o ESG – PSMM bada jego popularność w Polsce
Amerykańscy reklamodawcy oskarżają Apple o nierówne traktowanie i hipokryzję
Personalia
30.01.2023
Kamil Bolek i Piotr Bombol odchodzą z LTTM. Nowy executive committee
30.01.2023
GDS Grupa Doradztwa Strategicznego wzmacnia strukturę zarządzającą. Mariusz Loch creative directorem agencji
Wydarzenia
6.02.2023 - 8.02.2023
7 szkoleń z marketingu w Białymstoku ● sprawny.marketing
23.03.2023 - 24.03.2023
SEO – pakiet szkoleń
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
1.03.2023 - 2.03.2023
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
29.03.2023 - 30.03.2023
Szkolenie Meta Ads – pakiet szkoleń
15.05.2023 - 19.05.2023
Konferencja I ❤ marketing & technology
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail