Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE BRAND PURPOSE FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Sprzedaż musi mieć misję – ale ta przegrywa z prozą życia
Jacek Szlak
Z wielu ostatnio przeprowadzonych badań wyłania się obraz konsumentów, którzy w kryzysie redukują swoje potrzeby i zamierzają oszczędzać. Rezygnują z zakupów lub szukają okazji – promocji, rabatów, programów gwarantujących zniżki. Ograniczanie konsumpcji, oszczędzanie energii i paliwa – brzmi jak raj dla zwolenników ekologii i zrównoważonego rozwoju. Tylko że to nie działa w ten sposób. Nie wtedy, gdy wymuszają to okoliczności zewnętrzne.
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marketing powinien być wyłącznie evidence-based? Bzdura!
Marek Staniszewski
Wyobraź sobie taki konkurs: oto dwóch projektantów ma trzy miesiące, aby zaprojektować fotel. Do projektu można wykorzystać z góry narzucony zakres materiałów. To jedyne ograniczenie. Na podstawie projektów niezależny producent wyprodukuje oba fotele i zostaną one wystawione na sprzedaż. Kupujący nie będą wiedzieć, kto jest projektantem którego mebla. Jeden twórca stosuje podejście naukowe, drugi twórczo-intuicyjne. Zwycięży ten, którego fotel osiągnie wyższą wartość. Który to będzie?
Espresso
Skyn stworzył spot stylizowany na prywatne nagrania par uprawiających seks
Lush otwiera sklep stacjonarny w Warszawie
„Dobro nie zna granic!” – można zgłaszać firmy w konkursie Dobroczyńca Roku
Borowski i Kawa inwestują w Made in PR i wzmacniają obszar public relations w grupie
Nowy spot kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych”. Dzięcielina, świerzop, gryka…
Połowa pokolenia Z może zaakceptować krótkoterminowe ograniczenia ekonomiczne dla zrównoważonej przyszłości
McDonald’s stworzył reklamę, w której uniesienie brwi na wzór złotych łuków sygnalizuje ochotę na jedzenie
Ponad połowa Polaków deklaruje, że ma oszczędności – Payback Opinion Poll
Personalia
20.01.2023
Zmiana na stanowisku prezesa Sony Europe
19.01.2023
Mariusz Kukwa na czele Amplifi, Arkadiusz Kawecki opuszcza agencję
Wydarzenia
19.01.2023 - 26.01.2023
9 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
27.02.2023 - 28.02.2023
Szkolenie Meta Ads – pakiet szkoleń
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
6.02.2023 - 8.02.2023
7 szkoleń z marketingu w Białymstoku ● sprawny.marketing
1.03.2023 - 2.03.2023
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail