Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marketing powinien być wyłącznie evidence-based? Bzdura!
Marek Staniszewski
Wyobraź sobie taki konkurs: oto dwóch projektantów ma trzy miesiące, aby zaprojektować fotel. Do projektu można wykorzystać z góry narzucony zakres materiałów. To jedyne ograniczenie. Na podstawie projektów niezależny producent wyprodukuje oba fotele i zostaną one wystawione na sprzedaż. Kupujący nie będą wiedzieć, kto jest projektantem którego mebla. Jeden twórca stosuje podejście naukowe, drugi twórczo-intuicyjne. Zwycięży ten, którego fotel osiągnie wyższą wartość. Który to będzie?
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM PROMOCJE SPRZEDAŻY
Artykuł powstał we współpracy z firmą Kolporter
Zaplanuj klientowi jego podróż
Redakcja
Customer journey warto planować z partnerami, którzy odciążą zasoby firmy. Szczególnie z takimi, którzy mają bogate doświadczenie i szerokie możliwości wsparcia na różnych jej etapach. W jednym miejscu można wtedy zarówno podróż tę rozpocząć, jak i rozwijać przez budowanie długotrwałej więzi z klientem.
Espresso
Zaufanie do biznesu i pracodawców, strach przed przyszłością – wyniki najnowszego badania Edelman Trust Barometer 2023
Zbliża się termin nadsyłania prac w konkursie Ekspozycja Roku
60 proc. konsumentów z Polski ocenia, że w ostatnim roku ich sytuacja finansowa się pogorszyła
Panattoni robi meble miejskie z turbin wiatrowych
Novak Djoković zainwestował w markę izotoników Waterdrop
Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów, m.in. w Polsce
„Do Biedronki idę” – nowa kampania przekonująca o bliskości sklepu
Sytuacja finansowa polskich seniorów nie jest taka zła, jak mogłoby się wydawać
Genius Universitatis 2023 – rusza konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
PZŁF ogłasza konkurs na nowe logo
Kosmetyki Stars From The Stars na polskim serwerze Minecraft
Bolt w nowej kampanii podkreśla, że podnosi bezpieczeństwo
UOKiK sprawdza, jak rynek dostosował się do przepisów wynikających z dyrektywy Omnibus
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
18.01.2023
Angelika Waszkiewicz z awansem w More Communications Agency
Wydarzenia
19.01.2023 - 26.01.2023
9 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
1.03.2023 - 2.03.2023
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
6.02.2023 - 8.02.2023
7 szkoleń z marketingu w Białymstoku ● sprawny.marketing
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.