Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE
Artykuł przygotoweany we współpracy z Open Research
Emotion AI – sztuczna inteligencja w skuteczniejszym badaniu reklam – case study z badania Eye Tracking oraz Face Tracking
Redakcja
Ludzie coraz częściej oczekują od marek, że będą zmieniały świat. Pomogą uratować planetę i sprawią, że będziemy żyli bardziej harmonijnie. Marki próbują to robić, a mimo to są coraz gorzej oceniane. Jest jednak pewna pozytywna wiadomość dla opiekunów marek. Nowe narzędzia badawcze sprawiają, że w świecie braku koncentracji można lepiej konstruować przekazy reklamowe.
MARTECH ZARZĄDZANIE MARKĄ
R&D w marketingu marek B2B
Dorota Pindel
R&D to poszukiwanie, usprawnianie i wdrażanie wpływające na efektywność działań prowadzonych przez markę. Te marki, które kierują ofertę do konsumentów, znajdą na ten temat sporo treści. Co jednak z markami B2B? Jak one mogą poszukiwać potencjału dla rozwoju i jego nowych kierunków?
Espresso
UOKiK sprawdza, jak rynek dostosował się do przepisów wynikających z dyrektywy Omnibus
„Dwa Szybkie Żubry wymiatają” – ruszyła promocja z 12 mln piw do wygrania
Michał Wójcik z kabaretu Ani Mru-Mru twarzą platformy Oferteo.pl
Škoda w kampanii celebruje 20 lat współpracy z TOPR
Shakira nagrała diss na byłego partnera – odpowiedziały marki Casio i Twingo
„Do Biedronki idę” – nowa kampania przekonująca o bliskości sklepu
Mastercard promuje kwestowanie online na rzecz 31. Finału WOŚP za pomocą eSkarbonek
Konsumenci po 60. roku życia korzystają z nowych technologii – badanie ARC
Stowarzyszenie Otwarte Klatki sprawdziło, jak polskie gwiazdy reagują na nagrania z ferm futrzarskich
Krzysztof Ibisz śpiewa w reklamie pasty do zębów
Personalia
17.01.2023
Milivoj Puskar nowym head of growth agencji Tigers
17.01.2023
Nowy kierownik marketingu w Invest Komfort
17.01.2023
Michał Bednarczyk rozwija dział marketing automation w Green Parrot
Wydarzenia
19.01.2023 - 26.01.2023
9 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
23.02.2023 - 24.02.2023
SEO – pakiet szkoleń
1.03.2023 - 2.03.2023
9 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
6.02.2023 - 8.02.2023
7 szkoleń z marketingu w Białymstoku ● sprawny.marketing
27.02.2023 - 28.02.2023
Szkolenie Meta Ads – pakiet szkoleń
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail