Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marka a Gen Z. Co jest kluczem do skutecznej komunikacji z młodymi odbiorcami?
Mateusz Mudry
W ciągu kilku następnych lat pokolenie Z stanie się główną rynkową siłą nabywczą. O jego uwagę warto walczyć już teraz. Przywiązanie i zaufanie zetek do konkretnych marek może być atutem w przyszłości.
HANDEL DETALICZNY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Od New Coke do internetowego mema z cukierkami Toffifee. Jak działa downsizing i upsizing
Jakub Müller
Zdjęcie z karmelowymi cukierkami Toffifee, które obiegło internet, miało być przykładem tzw. downsizingu. Zmiana gramatury (upsizing lub downsizing) czy też składu produktu zaliczana jest do trudniejszych posunięć marketingowych. Przyjrzyjmy się temu zjawisku i mechanizmom psychologicznym, które za nim stoją.
Espresso
Ryan Reynolds wystąpił w reklamie wykorzystującej ChatGPT
Kärcher ukarany przez UOKiK za ponad 20-letnią zmowę cenową
„Biedronkowe oszczędności” – nowa platforma komunikacyjna Biedronki. Zastępuje dotychczasowy „Ale tydzień”
Rusza kolejna edycja konkursu Performance Marketing Diamonds EU
Medicine x WOŚP. Kolekcja stworzona we współpracy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
Iga Świątek w 2022 r. zapewniła PZU ponad 115 mln zł ekwiwalentu reklamowego
Spot telewizyjny szamponu Pirolam z portfolio Polpharmy
Kamil Szeptycki ambasadorem Home.pl w kampanii wizerunkowej
Finecast oficjalnie debiutuje w Polsce. Nowa marka GroupM
Zenith przejmuje budżet mediowy PepsiCo
ViewSonic wybrał agencję Mindspot do obsługi PR, social media i influencer marketingu
Polski Związek Łowiecki z logo na stulecie działalności. Pojawiły się oskarżenia o plagiat
W grudniu 2022 r. drożej o 24,8% niż w grudniu 2021 r. – raport UCE Research
„Akcja Anty-Inflacja” sieci Carrefour
16 stycznia odbędzie się Crash Mondays № 69: Trendy w marketingu [KRK]
„IKEA. Życie w domu 2022” – nowy międzynarodowy raport Ikei
Trend social commerce coraz bardziej napędza polskie firmy – raport PayPala
Finansowe postanowienia noworoczne Polaków – Barometr Providenta
Marka Müllermilch z nową agencją
Marka Krakus z nową agencją kreatywną
iProspect globalną agencją mediową Zalando
Personalia
11.01.2023
Ewa Łapińska nową dyrektorką sprzedaży Mars Wrigley Polska
11.01.2023
Dorota Peretiatkowicz prezeską zarządu IRCenter
11.01.2023
Bartłomiej Kędzierski partnerem zarządzającym agencji PR Weber Shandwick Poland
11.01.2023
Magdalena Banasik – z K2Create do H+K
10.01.2023
Marta Tucholska dołącza do agencji Mido. Obejmuje stanowisko digital strategist
10.01.2023
Beata Kucejko-Pełka awansowała na stanowisko brand marketing director na region REEMEA w Grupie Lego
Wydarzenia
19.01.2023 - 20.01.2023
SEO – pakiet szkoleń
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
26.01.2023 - 27.01.2023
Szkolenie Meta Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail