Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
Zarobki, oszczędności i wydatki Pokolenia Z. Dlaczego nie powinniśmy ignorować potencjału konsumenckiego młodego pokolenia?
Damian Borowiec
Wiele marek mierzy się z dylematem rozszerzenia komunikacji na młode pokolenie. Generacja Z daje markom szansę na poszerzenie zasięgów i wychowywanie przyszłego pokolenia klientów. Z drugiej jednak strony podjęcie tych działań wiąże się z obawą i przekonaniem: „Przecież młodzi nie mają pieniędzy”. Na ile to przekonanie jest słuszne?
HANDEL DETALICZNY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Od New Coke do internetowego mema z cukierkami Toffifee. Jak działa downsizing i upsizing
Jakub Müller
Zdjęcie z karmelowymi cukierkami Toffifee, które obiegło internet, miało być przykładem tzw. downsizingu. Zmiana gramatury (upsizing lub downsizing) czy też składu produktu zaliczana jest do trudniejszych posunięć marketingowych. Przyjrzyjmy się temu zjawisku i mechanizmom psychologicznym, które za nim stoją.
Espresso
Ludzie na emeryturze widziani oczami AI w kampanii ING
Ikea pokazuje, jak zapanować nad chaosem w mieszkaniu
Więcej płacących za streaming, silverzy ruszyli po subskrypcje, mocny debiut Disney+. VideoTrack agencji Wavemaker
Izba Gospodarki Elektronicznej publikuje bezpłatny „Poradnik e-Izby: B2B e-commerce”
Nowa kampania Ibuprom Zatoki Max USP
UNICEF Polska i Iga Świątek po raz kolejny łączą siły w akcji na rzecz Ukrainy
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy apeluje o zaprzestanie prac nad projektem ustawy „Lex Pilot”
Kiwi.com startuje z pierwszą kampanią wizerunkową w Polsce
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt łączy siły z zespołem firmy Stettiner
Martha Stewart w akcji wódki na Trzeźwy Styczeń. Marka stworzyła zestawy DIY
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
9.01.2023
Michał Orlikowski i Jarosław Maciejek awansują w dziale kreacji Artegence
4.01.2023
Jędrzej Hugo-Bader odpowiedzialny za PR i komunikację agencji VMLY&R Poland
Wydarzenia
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.