Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
HANDEL DETALICZNY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Od New Coke do internetowego mema z cukierkami Toffifee. Jak działa downsizing i upsizing
Jakub Müller
Zdjęcie z karmelowymi cukierkami Toffifee, które obiegło internet, miało być przykładem tzw. downsizingu. Zmiana gramatury (upsizing lub downsizing) czy też składu produktu zaliczana jest do trudniejszych posunięć marketingowych. Przyjrzyjmy się temu zjawisku i mechanizmom psychologicznym, które za nim stoją.
MARKETING INTERNETOWY PRAWO
Czym jest Google Consent Mode? Na jakie zmiany w plikach cookies musimy być gotowi?
Krzysztof Gachowski
Polityka prywatności w sieci, szczególnie w kontekście plików cookies, to wciąż temat budzący sporo wątpliwości. W konsekwencji wiele witryn informuje dziś o ciasteczkach w nieodpowiedni sposób. O co dokładnie chodzi w ciasteczkowym zamieszaniu? Czym jest Google Consent Mode, kiedy trzeba go wdrożyć i co to wszystko oznacza dla marketerów i właścicieli witryn?
Espresso
L’Oreal pokazał na targach CES elektroniczny aplikator do makijażu dla osób z ograniczoną sprawnością rąk
Ponad 28 mln zł kary dla BO Energy za nieuczciwe praktyki w fotowoltaice
LTTM w 2022 r. wypłaciła influencerom 68 mln zł
Kampania portalu Nieruchomosci-online.pl w telewizji, radiu i internecie
UOKiK wyjaśnia, jakie zmiany w prawach konsumenta nastąpiły po 1 stycznia
Martha Stewart w akcji wódki na Trzeźwy Styczeń. Marka stworzyła zestawy DIY
Postawy ekologiczne polskich firm – badanie EkoBarometr SW Research
Czapki Biedronki i WOŚP ponownie w sprzedaży
Agencja GetHero zakłada platformę wspierającą tworzenie produktów influencerskich
Personalia
4.01.2023
Jędrzej Hugo-Bader odpowiedzialny za PR i komunikację agencji VMLY&R Poland
Wydarzenia
23.02.2023 - 24.02.2023
SEO – pakiet szkoleń
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
27.02.2023 - 28.02.2023
Szkolenie Meta Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail