Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Wielkie słowa czy prawdziwe szanse? Refleksje po raporcie Interbrand Best Global Brands 2022
Joanna Tauber
Odejść od konwencji konsumpcjonizmu i perspektywy akcjonariuszy. Spojrzeć na marki jak na najdonioślejsze akty przywództwa liderów biznesu. Tak górne hasła znalazły się w tegorocznym raporcie Interbrand, dotyczącym stu najcenniejszych marek świata. A może to już realne (choć śmiałe) postulaty dla marek, których łączna wartość wynosi 3 bln dol.?
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY MARKETING INTERNETOWY RETAIL MEDIA
Retail media 2.0: sklepy internetowe wchodzą w reklamę. To będzie żyła złota
Mateusz Lubczański
Retail media rosną w siłę. Nie tylko skupiają na sobie zainteresowanie dużych marek, ale i zmieniają charakter platform zakupowych. Pod względem wydatków reklamodawców na niektórych rynkach gonią social media.
Espresso
Mercedes-Benz pokazał wyścig swoich samochodów na stadionie piłkarskim, w technologii mixed reality
Polska Spółka Gazownictwa zaprezentowała spot wizerunkowy
Mikrokryzysy zmorą PR-owców. Rośnie ryzyko drobnych problemów o potencjale dużych kryzysów
Wizualizacja polskich miast pokrytych lodem – kampania programu BBC Earth
„Czy to czas, by razem czytać?” – ogólnopolska kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
Oznaczanie reklam w internecie – RASP i WP pod lupą UOKiK
Pierwszy billboard 3D Google pojawił się na Times Square w Nowym Jorku
Warszawa ma nowe logo z Syreną i nowy system identyfikacji wizualnej
Phytopharm Klęka rozstrzyga przetarg na obsługę mediową
Otoczenie Centrum Nauki Kopernik w spocie amerykańskiej firmy Viant Technology
Nastroje konsumenckie Polaków w grudniu nieco lepsze
UOKiK ukarał Allegro
Blisko połowa konsumentów w USA i Europie Zachodniej szykuje się na styczniowe wyprzedaże
Kampania Fundacji Avalon „Nic co ludzkie nie jest nam obce”
Rok 2022 w wyszukiwarce Google: wojna, królowa Elżbieta i Wordle
Świąteczna akcja ambientowa warszawskiego salonu Porsche
Polacy ograniczają używanie sprzętów elektrycznych – badanie GfK
Allianz rozpoczyna kampanię wizerunkową promującą ubezpieczenia na życie
Kampania świąteczna marki Milka: reklama w mediach, product placement, zbiórka charytatywna
Swanski w świątecznej kampanii whiskey Jameson
Globalne wydatki reklamowe w 2023 roku nieznacznie wzrosną – prognoza Dentsu
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
28.12.2022
Adam Zaręba i Maciej Eliasz dołączają do Grupy Iberion
21.12.2022
Jacek Baron w zespole Chromatique na stanowisku director of business development
21.12.2022
Pierwszy partner w Digitalk – Agata Banaszkiewicz
21.12.2022
Justyna Dąbrowska nowym rzecznikiem DHL Parcel Polska
Wydarzenia
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.