Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY MARKETING INTERNETOWY RETAIL MEDIA
Retail media 2.0: sklepy internetowe wchodzą w reklamę. To będzie żyła złota
Mateusz Lubczański
Retail media rosną w siłę. Nie tylko skupiają na sobie zainteresowanie dużych marek, ale i zmieniają charakter platform zakupowych. Pod względem wydatków reklamodawców na niektórych rynkach gonią social media.
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Google Analytics i analityka internetowa w 2023 roku – co warto wiedzieć i co warto zrobić?
Bartłomiej Firmanty
Google w tym roku zrzucił kilka bardzo bombowych informacji. Jedną z nich było potwierdzenie tego, że od 1 lipca 2023 usługa Universal Analytics przestanie zbierać dane. Jedynym narzędziem, które pozwoli nam na kontynuację działań analitycznych w ekosystemie Google, będzie Google Analytics 4.
Espresso
Swanski w świątecznej kampanii whiskey Jameson
Globalne wydatki reklamowe w 2023 roku nieznacznie wzrosną – prognoza Dentsu
Atlas rozpoczął kampanię reklamową
#OddajmyJejGłos – akcja społeczna zwracająca uwagę na sytuację kobiet w Katarze
Otoczenie Centrum Nauki Kopernik w spocie amerykańskiej firmy Viant Technology
Nastroje konsumenckie Polaków w grudniu nieco lepsze
Smolasty i Jacob promują Fortnite na TikToku
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
20.12.2022
Maria Gościniak awansuje na senior art directorkę w strukturach agencji Przestrzeń
20.12.2022
Maciej Kowalczyk dołącza do zespołu Matterkind CEE. Awans Bartosza Owczarczyka
Oferty pracy

/
Wydarzenia
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.