Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Uciec z performance plateau: od zbyt szybkich zwycięstw do budowania marki
Jakub Müller
Sytuacja przyjęła dość nieoczekiwany obrót. Firmy mają coraz więcej dostępnych kanałów i narzędzi dotarcia do klienta: social media, podcasty, SEO/SEM, marketing automation itd. A jednak otwarcie lub po cichu przyznają, że skuteczność ich komunikacji spada. Problem zauważają nawet platformy społecznościowe. Aby go wyjaśnić i znaleźć rozwiązanie, dwoje brytyjskich ekspertów stworzyło termin performance plateau.
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY SOCIAL MEDIA TRENDY
Media społecznościowe – co nowego? 10 aktualnych trendów w social media
Joanna Tauber
Rok po światowej premierze Metaverse firma GWI zbadała obecną kondycję mediów społecznościowych i trendy, które da się w nich zauważyć. Niektóre z nich zaskakują, jak np. mocny wzrost popularności TikToka wśród odbiorców z najstarszych generacji Świadczy to o skutecznej strategii budowania międzypokoleniowej atrakcyjności tej aplikacji społecznościowej.
Espresso
Polski Alarm Smogowy: płuca pełne smogu na ekranach LED pokazują jakość powietrza
Raport Kearney: ponad połowa konsumentów wyda na świąteczne prezenty mniej
SAR z inicjatywą ESG w branży komunikacji marketingowej
Książka Piotra Buckiego „Sapiens na zakupach” już w sprzedaży
Netflix ma problemy z reklamodawcami: zbyt wielu chętnych po starcie pakietu reklamowego
Krajowy Rejestr Długów: zadłużenie e-sklepów wzrosło o jedną piątą
Kary UOKiK za fałszywe opinie w internecie
What’s Next 2023, czyli prognoza trendów na TikToku
Personalia
16.12.2022
Conor Pierce nowym prezesem Samsunga w Polsce
15.12.2022
Paulina Olszak dołącza do zespołu Publicis Worldwide Poland  
Oferty pracy
Marketing Projekt Manager
hyperCREW / Wrocław lub zdalnie
Wydarzenia
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail