Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Zmiany w algorytmach wyszukiwarki Google w 2022 roku – podsumowanie
Kacper Grębski
Czasem wywracają do góry nogami wyniki wyszukiwania na chwilę, czasem na stałe, a niekiedy nie widać szczególnych zawirowań po ich wdrożeniu… Mowa tutaj oczywiście o aktualizacjach algorytmów wyszukiwarki Google, które mają miejsce regularnie od początku jej istnienia.
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Skup się na tym, dlaczego cię nie kupują [Nauki i nauczki dziadka]
Mateusz Zapała
W książce „How Brands Grow: What Marketers Don’t Know” prof. Byron Sharp prezentuje zasady, którymi powinna kierować się marka, aby skutecznie rosnąć. Jedną z nich jest bycie marką konkurencyjną i usuwanie wszelkich barier, dla których ktoś miałby jej nie kupować.
Espresso
Żabu – gra mobilna w aplikacji sieci Żabka
Działania CSR firm – 43% managerów nie potrafi wskazać korzyści z ich prowadzenia
„Runners Aren’t Normal” – New Balance z kampanią modelu 990v6
„Jak zadowolić hrabinę” – Wyjątkowy Prezent z kampanią świąteczną
O Biedronce Polacy najwięcej rozmawiają na Facebooku i TikToku, a na Instagramie o Dino – zestawienie popularności sieci handlowych od SentiOne
Ile wydamy w tym roku na świąteczne prezenty? Wyniki ankiety Payback Opinion Poll
Da Grasso wybrało do współpracy agencję Bluerank
„Bank dobrych serc” – PKO BP przekaże 1 mln zł na Domy Samotnej Matki
Tylko 15 proc. Polaków zauważyło podkreślanie różnorodności i inkluzywności w komunikacji marketingowej
Reklama telewizyjna promuje aplikację Banku Millennium
W warszawskiej Elektrowni Powiśle powstał pop-up store Dr. Martens
Konsumenci w Polsce spodziewają się dalszego wzrostu cen paliw i mediów – Deloitte Global State of the Consumer Tracker
Biuro Reklamy TVP opublikowało nową politykę sprzedaży reklam na 2023 rok: wzrost kosztów, gwarancja średniej ceny, nowe grupy wiekowe
Personalia
13.12.2022
Agnieszka Wasiak dyrektorką sprzedaży agencyjnej w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski
13.12.2022
Filip Kulisz obejmuje stanowisko business owner social media w agencji Whites
13.12.2022
Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj
13.12.2022
Witold Nieć i Mariusz Gawrychowski, eksperci komunikacji korporacyjnej, dołączyli do InnerValue
13.12.2022
Awanse w dziale strategii V&P
Oferty pracy
Marketing Projekt Manager
hyperCREW / Wrocław lub zdalnie
Wydarzenia
8.12.2022 - 16.12.2022
33 szkolenia z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
26.01.2023 - 27.01.2023
Szkolenie Meta Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail