Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Skup się na tym, dlaczego cię nie kupują [Nauki i nauczki dziadka]
Mateusz Zapała
W książce „How Brands Grow: What Marketers Don’t Know” prof. Byron Sharp prezentuje zasady, którymi powinna kierować się marka, aby skutecznie rosnąć. Jedną z nich jest bycie marką konkurencyjną i usuwanie wszelkich barier, dla których ktoś miałby jej nie kupować.
BRAND PURPOSE LUDZIE I FIRMY PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Patagonia – historia sukcesu. Dlaczego biznesmen mimo woli zrzeka się majątku na rzecz walki z kryzysem klimatycznym?
Martyna Widomska
Oddał 98% udziałów swojej firmy organizacji charytatywnej. Brzmi jak clickbait, ale nim nie jest. Na taki gest stać tylko jednego człowieka na ziemi. Wiesz, o kim mowa? Zapraszam do lektury.
Espresso
Sokół z babcią w świątecznej kampanii Samsunga
Holenderska sieć handlowa pokazała w świątecznym spocie nastolatka, który nie akceptuje nowego partnera matki
Czy do działów marketingu nadciąga sztorm? Raport Grupy Evry1: Marketing w trudnych czasach
Nielsen i Gemius mają obszary do poprawy po audycie fuzji danych OOH
Gry wideo to najlepszy kanał dotarcia dla grupy 9–15 lat – badanie „Polish Gamers Kids”
Kampania Oppo zwraca uwagę na zagrożenia płatności online
PKO Bank Polski ogłasza strategię na lata 2023–2025
Galeria Plakatu AMS: rozstrzygnięto 23. edycję konkursu
Nowa sieć fast food Popeyes wchodzi do Polski
Konkurs Otomoto inspirowany historią właścicieli DeLoreana DMC-12
Ogromny billboard w Warszawie krytykuje Lidla za akceptowane przez niego warunki hodowli kurczaków
Samsung Memory Polska podjął współpracę z agencją Green Parrot
„Co motywuje obserwatorów do oglądania streamów gier?” – badanie Kantara i inStreamly
Gramy na telefonach dla zabawy, relaksu i zabicia czasu – Inquiry i TryEvidence zbadały gaming
Nowa odsłona multimedialnego projektu promocyjnego miasta Krakowa – Hello Kraków
Duka z kampanią influencer marketingu
Projekt Hidden Heroes zwycięzcą The Drum Awards for Content
Home.pl nawiązuje współpracę z Havas PR Warsaw
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
12.12.2022
Jagoda Leszczyńska enterprise marketing managerem marki Jabra
12.12.2022
Jakub Nawrocki – ekspert w obszarze UX research dołącza do działu advisory Future Mind
12.12.2022
Nina Wadowska PR managerem w Blue Media
9.12.2022
Michał Przedlacki art directorem w BeDigital
Oferty pracy

/
Wydarzenia
8.12.2022 - 16.12.2022
33 szkolenia z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.