Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MEDIA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Podcasty nie zwalniają tempa rozwoju. Kogo nowego można posłuchać?
Agnieszka Kurpiewska
W 2020 roku podcasty z przytupem wkroczyły do internetu i zaczęły towarzyszyć słuchaczom w życiu codziennym. W listopadzie 2021 szacowano, że popularność podcastów w Polsce wzrosła o 94% względem poprzedniego roku W 2022 wiemy już, że prawie jedna osoba na trzy spośród użytkowników internetu słucha podcastów raz w tygodniu. Wszystko wskazuje na to, że ta forma audio zjednuje sobie coraz więcej fanów.
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Development w marketingu i zarządzaniu marką
Dorota Pindel
Rozwój to jeden z najważniejszych celów marek. Stały, dynamiczny, szybki – na różnych etapach marki i produktu można liczyć na inny jego rodzaj. Najważniejsze jednak jest to, że rozwojem można zarządzać. Można na niego wpływać przez różne działania marketingowe i biznesowe w taki sposób, aby osiągać określone cele. Jak rozwijać markę?
Espresso
Czy do działów marketingu nadciąga sztorm? Raport Grupy Evry1: Marketing w trudnych czasach
Czy Polacy potrzebują adrenaliny i intensywnych emocji? Badanie Neurohm
65% Polaków popiera wdrożenie zakazu pakowania żywności w plastik. Wolą papier i karton. Badanie Ekobarometr
Polacy o wyborze miejsca na mundial. Wyniki badania
Nowa kampania marki Tom Ford
Utrata rabatu w Play – zarzut prezesa UOKiK
Święta, to znaczy ludzie – kampania świąteczna HalfPrice
„Kryzysometr” – inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok
Aldi rozstrzyga przetarg mediowy
Marka odzieżowa Vain z Finlandii stworzyła kolekcję, przerabiając zużyte ubrania robocze pracowników McDonald’s
YouGov Best Brands 2022: najsilniejsze marki w Polsce
Marka biżuterii Yes stworzyła swoją kompozycję zapachową
Oczekiwania Polaków dotyczące obsługi klienta
Piotr Kędzierski i inni influencerzy w kampanii Komputronik #OMG Xmas
Kampania Remington #Hairpositive z udziałem influencerów
Natalia Kukulska i Miuosh dla SOS Wiosek Dziecięcych
Crash Mondays w Krakowie – 12 grudnia spotkanie o customer journey
T-Mobile rozpoczyna współpracę z agencją PZL
Powstała agencja Digital Hunters – wyspecjalizowana w rekrutacji managerów digital marketingu
Personalia
8.12.2022
Nowe władze w Radzie Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether
8.12.2022
Łukasz Plona chief technology officerem w Cube Group
Wydarzenia
8.12.2022 - 16.12.2022
33 szkolenia z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
27.02.2023 - 28.02.2023
Szkolenie Meta Ads – pakiet szkoleń
20.02.2023 - 22.02.2023
Google Ads – pakiet szkoleń
19.04.2023 - 20.04.2023
Forum Loyalty Planet 2023
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail