Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MEDIA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Podcasty nie zwalniają tempa rozwoju. Kogo nowego można posłuchać?
Agnieszka Kurpiewska
W 2020 roku podcasty z przytupem wkroczyły do internetu i zaczęły towarzyszyć słuchaczom w życiu codziennym. W listopadzie 2021 szacowano, że popularność podcastów w Polsce wzrosła o 94% względem poprzedniego roku W 2022 wiemy już, że prawie jedna osoba na trzy spośród użytkowników internetu słucha podcastów raz w tygodniu. Wszystko wskazuje na to, że ta forma audio zjednuje sobie coraz więcej fanów.
BRAND PURPOSE LUDZIE I FIRMY PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Patagonia – historia sukcesu. Dlaczego biznesmen mimo woli zrzeka się majątku na rzecz walki z kryzysem klimatycznym?
Martyna Widomska
Oddał 98% udziałów swojej firmy organizacji charytatywnej. Brzmi jak clickbait, ale nim nie jest. Na taki gest stać tylko jednego człowieka na ziemi. Wiesz, o kim mowa? Zapraszam do lektury.
Espresso
Klaudia Antos w teledysku Barbie Extra do piosenki „Modna ja”
Szlachetna Paczka zachęca do świątecznej pomocy
Tyski Pociąg Świąteczny wkrótce wyruszy w trasę
Marka odzieżowa Vain z Finlandii stworzyła kolekcję, przerabiając zużyte ubrania robocze pracowników McDonald’s
Rekordowa globalna sprzedaż w Cyber Week – badanie Salesforce
Sorry Boys w reklamie Škody
„Sezon na kleszcze 2” – MSD Polska z nową kampanią
UOKiK startuje z kampanią „Stracisz dane, stracisz pieniądze!”
Young Creatives Eurobest 2022 – zwycięzcy w kategorii Planners
Maryla Rodowicz dołączyła do konkursu „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” na TikToku
Kolor roku 2023 według Pantone. Dość nieoczekiwany
„Stan marketingu B2B w Polsce” – wyniki badania poznamy podczas webinaru 15 grudnia
Jak Polacy planują oszczędzać na ogrzewaniu? – sondaż SW Research
Mikołajkowa aktywacja Żabki Jush – bilety do miejsc zabaw w Warszawie
Multikino i Coca-Cola ze wspólną kampanią na witrynach sklepowych
Rynek reklamy urośnie w 2023 r. Napędem retail media i connected TV – prognoza GroupM
Global ESG Monitor 2022 – raport i ranking firm w zakresie raportowania pozafinansowego
Złote Spinacze 2022 rozdane
Personalia
5.12.2022
Izabela Franke dołączyła do firmy technologiczno-doradczej Future Mind
5.12.2022
Hubert Skubij i Jolanta Kozak w Veovee
5.12.2022
Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć awansują w 180heartbeats + Jung v Matt
2.12.2022
Awanse i nowe osoby w zespole Audience Media Group
Wydarzenia
8.12.2022
Konferencja Reklamuję Etycznie
12.12.2022 - 14.12.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
27.02.2023 - 28.02.2023
Szkolenie Meta Ads – pakiet szkoleń
8.12.2022 - 16.12.2022
33 szkolenia z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
23.02.2023 - 24.02.2023
SEO – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail