Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRAND PURPOSE LUDZIE I FIRMY PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Patagonia – historia sukcesu. Dlaczego biznesmen mimo woli zrzeka się majątku na rzecz walki z kryzysem klimatycznym?
Martyna Widomska
Oddał 98% udziałów swojej firmy organizacji charytatywnej. Brzmi jak clickbait, ale nim nie jest. Na taki gest stać tylko jednego człowieka na ziemi. Wiesz, o kim mowa? Zapraszam do lektury.
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Stare reklamy jako zasób marek – od Nocy Reklamożerców do wyników nowych badań
Jakub Müller
Stare reklamy bywają ciekawostkami oglądanymi z sentymentu albo wyświetlanymi podczas branżowych festiwali. A mogą być jednym z najważniejszych zasobów marki – wynika z nowych badań firmy System1. Tymczasem zwykle są zaniedbywane.
Espresso
Spot Apple „The Greatest” w ciągu kilku dni wyświetlono 9 mln razy
Zakaz fałszywych promocji cenowych – Sejm znowelizował ustawę o prawach konsumenta
Ponad połowa firm gotowa na erę post-cookie. Raport IAB Polska i PBI
Empik zachęca, by celebrować święta na swoich zasadach
Majonez Kielecki promowany przed Bożym Narodzeniem w kampanii „Składnik naszej tradycji”
Ewelina Flinta twarzą kampanii #MozeszMiPowiedziec na rzecz ofiar przemocy seksualnej
Małgorzata Socha z rodziną w świątecznym spocie biżuterii Apart
Kampania online zimowych ubrań C&A z udziałem silversów
Piątnica startuje z kampanią świąteczną
Superbrands Polska – rusza XVII edycja
#LoveWinsQatar – gaming przeciwko polityce Kataru dyskryminującej środowisko LGBT+
Personalia
2.12.2022
Awanse i nowe osoby w zespole Audience Media Group
Wydarzenia
5.12.2022 - 6.12.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
8.12.2022 - 16.12.2022
33 szkolenia z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
23.02.2023 - 24.02.2023
SEO – pakiet szkoleń
8.12.2022
Konferencja Reklamuję Etycznie
12.12.2022 - 14.12.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
27.02.2023 - 28.02.2023
Szkolenie Meta Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail