Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Stare reklamy jako zasób marek – od Nocy Reklamożerców do wyników nowych badań
Jakub Müller
Stare reklamy bywają ciekawostkami oglądanymi z sentymentu albo wyświetlanymi podczas branżowych festiwali. A mogą być jednym z najważniejszych zasobów marki – wynika z nowych badań firmy System1. Tymczasem zwykle są zaniedbywane.
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Development w marketingu i zarządzaniu marką
Dorota Pindel
Rozwój to jeden z najważniejszych celów marek. Stały, dynamiczny, szybki – na różnych etapach marki i produktu można liczyć na inny jego rodzaj. Najważniejsze jednak jest to, że rozwojem można zarządzać. Można na niego wpływać przez różne działania marketingowe i biznesowe w taki sposób, aby osiągać określone cele. Jak rozwijać markę?
Espresso
Kreatura 2022 – 24 nagrody główne i 2 nagrody specjalne
#LoveWinsQatar – gaming przeciwko polityce Kataru dyskryminującej środowisko LGBT+
Świąteczny kalendarz Lidl Plus – codziennie nowe kupony promocyjne
Ewelina Flinta twarzą kampanii #MozeszMiPowiedziec na rzecz ofiar przemocy seksualnej
Oknoplast organizuje konkurs dla artystów, w którym należy twórczo wykorzystać okno
Polscy nagrodzeni w 26. edycji Effie Europe Awards
Kampania świątecznej loterii Tymbarku
Gdzie wielki wybór na święta mam? To oczywiście…
Accolade z czwartym muralem – tym razem w w Gorzowie Wielkopolskim
Personalia
1.12.2022
Rafał Grędziszewski dołącza do Payback Polska
1.12.2022
Éric Sénéchal nowym dyrektorem zarządzającym w PrestaShop
Wydarzenia
5.12.2022 - 6.12.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
8.12.2022 - 16.12.2022
33 szkolenia z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
19.01.2023 - 20.01.2023
SEO – pakiet szkoleń
8.12.2022
Konferencja Reklamuję Etycznie
12.12.2022 - 14.12.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
26.01.2023 - 27.01.2023
Szkolenie Meta Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail