Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
15.11.2022
Opowieści o tym, jak sprawić, by marki urosły, są atrakcyjne. Ale mogą być niebezpieczne

Kiedyś razem z Byronem Sharpem byliśmy w Atlancie na rozmowach z Coca-Colą. Nasi rozmówcy już na początku spotkania ubolewali, że mają problemy z budżetem. Stwierdziliśmy wtedy, że w takim razie rozmowy z innymi firmami chyba możemy już sobie odpuścić.

Magda Nenycz-Thiel, profesor w Ehrenberg-Bass Institute mówi w wywiadzie o tym, co utrudnia budowę silnych marek, w czym pomagają charakterystyczne zasoby marki i jak powinny konkurować mniejsze firmy.
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE MEDIA
Doba z mediami według Generacji Z
Olga Wójcicka
Połowa przedstawicieli Pokolenia Z deklaruje, że bez zerkania w ekran smartfona może wytrzymać maksymalnie do trzech godzin. Czy młodzi w rzeczywistości całą dobę scrollują TikToka? Czy poza mediami digitalowymi korzystają jeszcze w ogóle z mediów offline? Czy internet oznacza dla nich cokolwiek innego niż media społecznościowe?
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Rewolucja neolityczna w marketingu
Jacek Szlak
Od kilku miesięcy mam w domu kota. O jego uczuciach, złożonej kociej psychice, przywiązaniu do członków rodziny niewiele mogę powiedzieć. Zdołałem natomiast poznać mnóstwo jego nawyków, bo musiałem się do nich dostosować. Wydaje się, że rozumienie konsumenta w świecie marketingu jest na podobnym etapie.
Espresso
Właściciel marki Budweiser chce obniżyć umowę sponsorską z FIFA o kilkadziesiąt milionów dolarów
NGO i biznes na koniec listopada w Krakowie
Grupa K2 przekroczyła 80 mln zł przychodów
PRCH Retail Awards – wyniki XIII edycji konkursu
Zakończyła się VI Konferencja Polzak Marketing
Czy działania oparte na strategii ESG służą markom? Wyniki badania
TikTok we współpracy z SexedPL w akcji „16 Dni Przeciwko Przemocy”
Nie ma to jak na zimę paczka pełna Ż – twierdzi marka Żywiec w nowej kampanii
Materiał Partnera
Z jaką agencją marketingową firma ma szanse na sukces w 2023 roku?
Sare przygotowała opowiadanie kryminalne dla marketerów
Anna i Robert Lewandowscy promują przekąski Cieszynki
Zwycięzcy YouTube Works Awards 2022
Personalia
25.11.2022
Polak wśród najbardziej cenionych innowatorów branży PR. Innovator 25 EMEA 2022
Wydarzenia
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
5.12.2022 - 6.12.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
8.12.2022 - 16.12.2022
33 szkolenia z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
19.01.2023 - 20.01.2023
SEO – pakiet szkoleń
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
8.12.2022
Konferencja Reklamuję Etycznie
12.12.2022 - 14.12.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
26.01.2023 - 27.01.2023
Szkolenie Meta Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail