Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE
Artykuł Partnera
Konkurs #AleAkcja z Pekao dla małych i dużych sympatyków koszykówki. Bank Pekao S.A. zachęca – nagraj film i zgarnij nagrody dla swojej szkoły
Redakcja
#AleAkcja z Pekao to konkurs dla uczniów szkół podstawowych, którego celem jest sportowa edukacja, utrwalanie zdrowych postaw i nawyków – a przy okazji również świetna zabawa. Wystarczy nagrać krótki film pokazujący pasję z gry w koszykówkę i przesłać go na stronie konkursowej, aby mieć szansę na wygraną aż 30 000 zł na sprzęt sportowy dla reprezentowanej szkoły. W imieniu Polskiego Związku Koszykówki w akcję zaangażowali się znani polscy zawodnicy i popularyzatorzy tej dyscypliny sportu: Ewelina Kobryn, Łukasz Koszarek i Maciej Szelągowski, którzy zachęcają do gry i większej aktywności fizycznej. Zgłoszenia przy współpracy z serwisem Patronite.pl można przesyłać do 30 listopada 2022 r.
BADANIA MARKETINGOWE DESIGN
Wybór designu opakowania produktu spożywczego – jak badanie neuronaukowe pomogło w podjęciu decyzji. Case study
Marlena Pracało, Bartosz Ponikło
Jak mierzyć nieświadome motywy decyzji zakupowych? Odpowiedzi na to pytanie pomaga udzielać neuronauka. Pozwala też właściwie dobierać elementy kreacji reklamowych czy identyfikacji wizualnych. Oto jak badanie neuronaukowe ułatwiło marce produktów spożywczych decyzję związaną z wyborem dominującego koloru opakowania nowości wprowadzanej do sprzedaży.
Espresso
Donguralesko zachęca do poparcia zakazu hodowli zwierząt na futro w UE
Ikea rozpoczyna kampanię „Green Black Friday” promującą odpowiedzialne zakupy
Trendy w mediach 2023 – Kantar przewiduje nowe zachowania widzów, strategie targetowania widowni i dynamiczne lokowanie produktu
Świąteczna kampania marki Krakus
Franke Home Solutions rozpoczyna europejską kampanię reklamową
Velo Bank zmienił logo i rozpoczął kampanię reklamową
Rossmann rozstrzygnął przetarg na dom mediowy
L’Oréal weszło z makijażami do metaverse
Marcin Dorociński w kampanii świątecznej Santander Bank
UOKiK przedstawia zarzuty kolejnym czterem bankom
PRCH Retail Awards – trzynaście edycji w liczbach
Anna Starmach w kampanii Kenwood
Grywalizacja nie działa w budowaniu lojalności – raport Spartavity
OnePlus wybrał agencję Euvic Performance
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
22.11.2022
Krzysztof Zawadzki senior marketing managerem marki Phlov by Anna Lewandowska
21.11.2022
Dominika Przyłęcka została client service director w Focus Nation
21.11.2022
Jerzy Hołub przejmie zarządzanie marketingiem Mastercard w Czechach i na Słowacji
Wydarzenia
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
8.12.2022
Konferencja Reklamuję Etycznie
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
8.12.2022 - 16.12.2022
33 szkolenia z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.