Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE DESIGN
Wybór designu opakowania produktu spożywczego – jak badanie neuronaukowe pomogło w podjęciu decyzji. Case study
Marlena Pracało, Bartosz Ponikło
Jak mierzyć nieświadome motywy decyzji zakupowych? Odpowiedzi na to pytanie pomaga udzielać neuronauka. Pozwala też właściwie dobierać elementy kreacji reklamowych czy identyfikacji wizualnych. Oto jak badanie neuronaukowe ułatwiło marce produktów spożywczych decyzję związaną z wyborem dominującego koloru opakowania nowości wprowadzanej do sprzedaży.
CUSTOMER EXPERIENCE EMPLOYER BRANDING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Employer branding napędzany marketingiem czy odwrotnie? O tym, jak istotny w działaniach marketingu jest employer branding i co to oznacza dla budżetów
Stanisław Kazior
W dobie ewolucji HR-u w people operations i wzrastającej konkurencji na rynku pracy coraz wyraźniej widać potrzebę uwzględniania employer brandingu w miksie działań marketingowych. Czy nie oznacza to więc konieczności zastosowania technik, metodologii i mierników marketingowych do budowania marki pracodawcy? A co za tym idzie, czy wciąż rację bytu mają osobne budżety na działania marketingu i HR?
Espresso
Nutella zatrudniła 85-letnią influencerkę do świątecznej kampanii
Kampania New Balance na mistrzostwa świata
Outdoor w trzecim kwartale – raport IGRZ
T-Mobile pyta w kampanii świątecznej „Co tam u Ciebie?”
Krzysztof Hołowczyc twarzą kampanii olejów silnikowych Mannol
Brand24 publikuje listę 100 top influencerów marketingu cyfrowego na świecie – 2022
Grywalizacja nie działa w budowaniu lojalności – raport Spartavity
Władze Kataru w ostatniej chwili wycofały decyzję o sprzedaży piwa na stadionach mundialu
Bukmacher STS sponsoruje mural Włodzimierza Smolarka w Łodzi w ramach akcji „Pamiętajmy o sportowcach”
Rusza nowa kampania wizerunkowa Grupy Olewnik
Betclic rozpoczyna kampanię „Misja Dubaj”. Do wygrania nagrody o wartości ponad 400 tys. zł
Volkswagen Financial Services i Volkswagen Bank wybrały GoldenSubmarine
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
8.12.2022
Konferencja Reklamuję Etycznie
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
8.12.2022 - 16.12.2022
33 szkolenia z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.