Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE EMPLOYER BRANDING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Employer branding napędzany marketingiem czy odwrotnie? O tym, jak istotny w działaniach marketingu jest employer branding i co to oznacza dla budżetów
Stanisław Kazior
W dobie ewolucji HR-u w people operations i wzrastającej konkurencji na rynku pracy coraz wyraźniej widać potrzebę uwzględniania employer brandingu w miksie działań marketingowych. Czy nie oznacza to więc konieczności zastosowania technik, metodologii i mierników marketingowych do budowania marki pracodawcy? A co za tym idzie, czy wciąż rację bytu mają osobne budżety na działania marketingu i HR?
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
Generacja Z – fakty i mity na jej temat
Olga Wójcicka
O Generacji Z mówimy w marketingu coraz więcej. I bardzo dobrze, w końcu jest to grupa niemal 7 mln Polaków, którzy właśnie wchodzą w dorosłość, gromadzą własny kapitał i zaczynają podejmować całkowicie samodzielne decyzje zakupowe. Duża część wyobrażeń w branży reklamowej na temat młodych wymaga jednak sprostowania. Potwierdzają to przykłady błędnych założeń w komunikacji skierowanej do tej grupy konsumentów. Czas zatem obalić mity i przyjrzeć się rzeczywistości Zetek.
Espresso
George Clooney, Jean Dujardin i Camille Cottin w nowej reklamie Nespresso
Burger King wziął udział we francuskiej kampanii przeciw hejtowi wśród dzieci
Kluczowe trendy tegorocznego świątecznego sezonu w badaniu Google Smart Shopper
Nike zestawia piłkarzy z różnych pokoleń w nowej reklamie na mistrzostwa świata
Dawid Kaźmierczak wraz z Przestrzenią otwierają agencję digitalową Polot
„Love Letters to the Muse” – Premiera kalendarza Pirelli na 2023 r.
„Obietnica Yulii” – kampania Fundacji Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej
Premiera trzeciej edycji raportu „Ziemianie atakują”
Firma doradcza Cushman & Wakefield rozpoczęła globalną kampanię „Life Is What We Make It”
Polska Organizacja Turystyczna zainaugurowała kampanię „Polska bez barier”
Personalia
17.11.2022
Piotr Sroka awansuje na stanowisko dyrektora operacyjnego w Walk Creative
Wydarzenia
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
8.12.2022
Konferencja Reklamuję Etycznie
11.12.2023 - 13.12.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
8.12.2022 - 16.12.2022
33 szkolenia z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
18.12.2023 - 19.12.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail