Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
Polska Generacja Z – fakty i mity na jej temat
Olga Wójcicka
O Generacji Z mówimy w marketingu coraz więcej. I bardzo dobrze, w końcu jest to grupa niemal 7 mln Polaków, którzy właśnie wchodzą w dorosłość, gromadzą własny kapitał i zaczynają podejmować całkowicie samodzielne decyzje zakupowe. Duża część wyobrażeń w branży reklamowej na temat młodych wymaga jednak sprostowania. Potwierdzają to przykłady błędnych założeń w komunikacji skierowanej do tej grupy konsumentów. Czas zatem obalić mity i przyjrzeć się rzeczywistości Zetek.
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak wyśmiewane crocsy stały się ulubioną marką generacji Z
Jakub Müller
Furora, jaką zrobiły crocsy, ale też chodaki innych marek w ostatnich latach, nie wynika ze szczególnego wizerunku zbudowanego przez poszczególne brandy. Bardziej z wyrazistej i atrakcyjnej ekspresji kulturowej.
Espresso
Nike zestawia piłkarzy z różnych pokoleń w nowej reklamie na mistrzostwa świata
Polska Organizacja Turystyczna zainaugurowała kampanię „Polska bez barier”
Święta kosztują Polaków coraz więcej. Barometr Providenta
Dentsu Polska ze wzrostem przychodów w trzecim kwartale 2022
„Biegam z jedną słuchawką” – Adidas z kampanią With Women We Run przeciw molestowaniu kobiet
Świąteczne swetry z logo Lidla w ofercie online
Dzień Singla 2022 – trendy zakupowe podsumowuje Admitad
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową
Bank Pocztowy rozpoczyna kampanię reklamową w radiu
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
17.11.2022
Były dyrektor kreatywny agencji J. Walther Thompson i Walk, Mariusz Pitura tworzy start-up
16.11.2022
Tandem Audio Broker i Helios Media – nowe zespoły sprzedażowe w Grupie Agora
Wydarzenia
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
8.12.2022
Konferencja Reklamuję Etycznie
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
8.12.2022 - 16.12.2022
33 szkolenia z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.