Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
15.11.2022
Opowieści o tym, jak sprawić, by marki urosły, są atrakcyjne. Ale mogą być niebezpieczne

Kiedyś razem z Byronem Sharpem byliśmy w Atlancie na rozmowach z Coca-Colą. Nasi rozmówcy już na początku spotkania ubolewali, że mają problemy z budżetem. Stwierdziliśmy wtedy, że w takim razie rozmowy z innymi firmami chyba możemy już sobie odpuścić.

Magda Nenycz-Thiel, profesor w Ehrenberg-Bass Institute mówi w wywiadzie o tym, co utrudnia budowę silnych marek, w czym pomagają charakterystyczne zasoby marki i jak powinny konkurować mniejsze firmy.
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
Polska Generacja Z – fakty i mity na jej temat
Olga Wójcicka
O Generacji Z mówimy w marketingu coraz więcej. I bardzo dobrze, w końcu jest to grupa niemal 7 mln Polaków, którzy właśnie wchodzą w dorosłość, gromadzą własny kapitał i zaczynają podejmować całkowicie samodzielne decyzje zakupowe. Duża część wyobrażeń w branży reklamowej na temat młodych wymaga jednak sprostowania. Potwierdzają to przykłady błędnych założeń w komunikacji skierowanej do tej grupy konsumentów. Czas zatem obalić mity i przyjrzeć się rzeczywistości Zetek.
REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Billboardy 3D DOOH na drodze do spowszednienia
Mateusz Lubczański
Nie muszą działać długo, by wzbudzić nie lada zainteresowanie. Cyfrowe billboardy 3D stają się coraz popularniejsze – jak zwykle więc kreatywna poprzeczka jest podnoszona niemal bez przerwy.
Espresso
„Biegam z jedną słuchawką” – Adidas z kampanią With Women We Run przeciw molestowaniu kobiet
„Słyszysz przemoc. Usłysz nas” – akcja przeciw mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+
Matty Cash uczy się polskiego w kampanii porównywarki Mubi.pl
Żywiec Zdrój i Frisco.pl z kampanią na TikToku
LSports przejmuje Statscore
Pierwsze prawdziwe święta z dala od strachu i przemocy. Kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce
Borusiński i Stankiewicz w kampanii OLX na temat bezpieczeństwa w sieci
PayPoki ruszają na zakupy. Intensywna kampania PayPo
Kampania napoju izotonicznego DrWitt
State of Marketing – Salesforce opublikował najnowszy raport
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
16.11.2022
Mariusz Mistewicz został szefem departamentu promocji NBP
15.11.2022
Zmiany w zarządzie KTR
Wydarzenia
17.11.2022
Polzak Marketing 2022
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
8.12.2022 - 16.12.2022
33 szkolenia z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
8.12.2022
Konferencja Reklamuję Etycznie
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.