Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
15.11.2022
Opowieści o tym, jak sprawić, by marki urosły, są atrakcyjne. Ale mogą być niebezpieczne

Kiedyś razem z Byronem Sharpem byliśmy w Atlancie na rozmowach z Coca-Colą. Nasi rozmówcy już na początku spotkania ubolewali, że mają problemy z budżetem. Stwierdziliśmy wtedy, że w takim razie rozmowy z innymi firmami chyba możemy już sobie odpuścić.

Magda Nenycz-Thiel, profesor w Ehrenberg-Bass Institute mówi w wywiadzie o tym, co utrudnia budowę silnych marek, w czym pomagają charakterystyczne zasoby marki i jak powinny konkurować mniejsze firmy.
Artykuły
REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Billboardy 3D DOOH na drodze do spowszednienia
Mateusz Lubczański
Nie muszą działać długo, by wzbudzić nie lada zainteresowanie. Cyfrowe billboardy 3D stają się coraz popularniejsze – jak zwykle więc kreatywna poprzeczka jest podnoszona niemal bez przerwy.
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING INTERNETOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nie dajmy się stereotypom – kim naprawdę są odbiorcy twojej marki? [Nauki i nauczki dziadka]
Ewa Sulewska
Kojarzysz ten ekscytujący moment, gdy dostajesz brief od nowego klienta? Tyle pomysłów, tyle możliwości! Czytasz więc wszystko zachłannie i już cieszysz się na współpracę, gdy nagle pojawia się to jedno, znamienne zdanie: „Naszą grupą docelową są mężczyźni i kobiety z całej Polski, w wieku 18–60+”. Czar pryska, złota karoca zmienia się w dynię, a ty wracasz do biurka i stosu tasków.
Espresso
State of Marketing – Salesforce opublikował najnowszy raport
„Piszemy o tym, co ma znaczenie” – nowa kampania Wyborcza.pl
Siatkarz Mateusz Bieniek ambasadorem marki Pocztex
„Jesteśmy, by Ci w tym pomóc” – Ikea z kampanią skierowaną do klientów B2B
Coca-Cola ogłosiła tegoroczną trasę ciężarówek i zachęca do wyboru ostatniego miasta
Kampania rekrutacyjna firmy Bayer skierowana do kandydatów z branży IT
Osobliwa globalna świąteczna reklama TK Maxx nakręcona w Polsce
Ruszyła międzynarodowa, abstrakcyjna kampania Answear.com
Mateusz Borek, Artur Wichniarek oraz Edward Durda w kampanii Etoto na mundial
„Winter manifest” – kampania zimowej kolekcji 4F
„Wszyscy lubią masło Łaciate” – nowa kampania SM Mlekpol
Powstał mural w ramach kampanii „(Z)mierz się z cukrzycą”
„Unexpected performance” – Daniel Craig tańczy w reklamie wódki Belvedere
Personalia
14.11.2022
Publicis Groupe wzmacnia zespół investment & trading
14.11.2022
Dominika Przyłęcka client service director w Focus Nation
14.11.2022
Mateusz Szmigiero dyrektorem kreatywnym w MassiveMusic Warszawa
14.11.2022
Bartłomiej Główczyński dołącza do agencji FCB & theMilkman
Wydarzenia
17.11.2022
Polzak Marketing 2022
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
8.12.2022 - 16.12.2022
33 szkolenia z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
15.12.2022 - 16.12.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
8.12.2022
Konferencja Reklamuję Etycznie
12.12.2022 - 14.12.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail