Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING INTERNETOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nie dajmy się stereotypom – kim naprawdę są odbiorcy twojej marki? [Nauki i nauczki dziadka]
Ewa Sulewska
Kojarzysz ten ekscytujący moment, gdy dostajesz brief od nowego klienta? Tyle pomysłów, tyle możliwości! Czytasz więc wszystko zachłannie i już cieszysz się na współpracę, gdy nagle pojawia się to jedno, znamienne zdanie: „Naszą grupą docelową są mężczyźni i kobiety z całej Polski, w wieku 18–60+”. Czar pryska, złota karoca zmienia się w dynię, a ty wracasz do biurka i stosu tasków.
E-COMMERCE MARTECH PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Artykuł powstał we współpracy z Salesforce
Martech w dobie hiperpersonalizacji – inspiracje od Salesforce
Redakcja
13 października 2022 roku na PGE Stadionie Narodowym odbyło się Salesforce Live Warsaw. To wydarzenie, które łączy społeczność – klientów, partnerów, pracowników, wolontariuszy – czyli szeroko pojętych interesariuszy firmy. Dla nich przygotowany został bogaty i różnorodny program prezentacji pokazujących, jakimi rozwiązaniami firma dysponuje, co robi i jak zamierza rozwijać biznes – swój, a jednocześnie klientów i partnerów.
Espresso
Meta planuje zwolnienie kilku tysięcy pracowników
BrewDog ogłosił się antysponsorem mistrzostw świata w Katarze
„Przedłużamy święta, pomnażamy radość” – Rossmann reklamuje kalendarze adwentowe
Nieznaczny spadek Polski w europejskim rankingu siły nabywczej – badanie GfK
Polscy konsumenci wciąż w kiepskich nastrojach. Wskaźniki w październiku 2022 na historycznie niskich poziomach. GfK
Lasy Państwowe nowym graczem w OOH – postawią 2 tys. billboardów
Tomasz Smokowski, Sławomir Peszko i Jerzy Dudek w spocie Superbet
Korzystanie z platform e-handlu B2B – raport Deloitte
Projekty laureatów konkursu Responsible Fashion Awards w witrynach sklepów Reserved
Ekologiczni czy ekonomiczni – jacy są obecnie polscy konsumenci? Wyniki Ekobarometru
Personalia
8.11.2022
Bartosz Kuczyński na stanowisku buying intelligence director w Group One Media
7.11.2022
Awanse w dziale retail public relations agencji Komunikacja Plus PR
7.11.2022
Awans w Dentsu Polska. Nicolette Senye obejmuje stanowisko client service director pionu Media & Performance
7.11.2022
Account directorem w agencji Kerris została Anna Kiszka
Wydarzenia
17.11.2022
Polzak Marketing 2022
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
12.12.2022 - 14.12.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
8.12.2022 - 9.12.2022
SEO – pakiet szkoleń
15.12.2022 - 16.12.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail