Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-COMMERCE MARTECH PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Artykuł powstał we współpracy z Salesforce
Martech w dobie hiperpersonalizacji – inspiracje od Salesforce
Redakcja
13 października 2022 roku na PGE Stadionie Narodowym odbyło się Salesforce Live Warsaw. To wydarzenie, które łączy społeczność – klientów, partnerów, pracowników, wolontariuszy – czyli szeroko pojętych interesariuszy firmy. Dla nich przygotowany został bogaty i różnorodny program prezentacji pokazujących, jakimi rozwiązaniami firma dysponuje, co robi i jak zamierza rozwijać biznes – swój, a jednocześnie klientów i partnerów.
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARTECH TRENDY
Hiperpersonalizacja w marketingu. Kolejny krok w stronę przyszłości
Katarzyna Sudoł
Na styku technologii, sztucznej inteligencji i precyzyjnych danych powstaje trend, który będzie wyznaczał kierunek działań w marketingu. Hiperpersonalizacja, bo o niej mowa, wykorzystuje najnowocześniejsze narzędzia do tworzenia reklam i ofert jak najlepiej dopasowanych do konkretnego użytkownika. To następny krok w stronę zapewniania indywidualnego doświadczenia zakupowego w internecie.
Espresso
Polscy konsumenci wciąż w kiepskich nastrojach. Wskaźniki w październiku 2022 na historycznie niskich poziomach. GfK
Ekologiczni czy ekonomiczni – jacy są obecnie polscy konsumenci? Wyniki Ekobarometru
Kampania makaronu Lubella
Answear z akcją na Światowy Dzień Feminizmu 7 listopada
Magda Gessler, Aleksandra Żebrowska i Maciej Musiał w kampanii reklamowej Allegro
„Czarna Polana” Żubrówki Czarnej po raz czwarty
Sieć sklepów autonomicznych Żabka Nano wystartowała z kampanią wizerunkową
Interbrand ogłasza ranking Best Global Brands 2022
„To będzie zdrowa księgowość” – zapewniają InFakt, Kotarski i Markowicz
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
4.11.2022
Jessica Grabowska pokieruje działem social media w agencji Olive Media
4.11.2022
Sebastian Umiński global marketing directorem w Brand New Galaxy
2.11.2022
Piotr Kacprzak awansuje na stanowisko creative group head w Artegence
Wydarzenia
17.11.2022
Polzak Marketing 2022
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.