Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
2.11.2022
Doświadczeni PR-owcy, trochę nudziarze, którzy wiedzą, co robić w czasie kryzysu, mają wzięcie. Potwierdza Szymon Sikorski

Agencyjki kreatywne, które twierdzą, że robią PR, a tak naprawdę robią lolcontent w social mediach czy prosty PR produktów, nie sprawdzają się w tych czasach.

Szymon Sikorski, CEO agencji public relations Publicon w obszernym wywiadzie mówi o zmianach w agencjach PR, wejściu na rynek marketingu sportowego i o tym, dlaczego warto być dziadersem
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA EVENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARTECH
Sponsorowanie eventów online – czy to się opłaca?
Michał Ratajczak
Coraz więcej firm korzysta z narzędzi event marketingowych, aby docierać bezpośrednio do dużej liczby odbiorców, zwiększyć zainteresowanie sobą i zaangażować dotychczasowych oraz potencjalnych klientów. Częstsze jest też sponsorowanie wydarzeń odbywających się hybrydowo lub całkowicie online. Warto jednak przypomnieć: jakie korzyści z tego działania może osiągnąć potencjalny sponsor?
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak wyśmiewane crocsy stały się ulubioną marką generacji Z
Jakub Müller
Furora, jaką zrobiły crocsy, ale też chodaki innych marek w ostatnich latach, nie wynika ze szczególnego wizerunku zbudowanego przez poszczególne brandy. Bardziej z wyrazistej i atrakcyjnej ekspresji kulturowej.
Espresso
Interbrand ogłasza ranking Best Global Brands 2022
Nominacje do YouTube Works Awards 2022
Tyskie rozpoczyna kampanię świąteczną. Pociąg ponad przedziałami połączy południe i północ Polski
L’Oreal zawiesił emisję reklam na Twitterze? Firma zaprzecza
Andrzej Bargiel w kampanii „Matchbox – przeżyj prawdziwe przygody”
W czasach inflacji Polacy doceniają nagrody pieniężne, pokazują wyniki badania Sodexo
Tylko co czwarty Polak zamierza aktywnie działać na rzecz równych szans w społeczeństwie. Badanie Ipsos i Sustainable Brands Poland
Answear z akcją na Światowy Dzień Feminizmu 7 listopada
„To będzie zdrowa księgowość” – zapewniają InFakt, Kotarski i Markowicz
Wałbrzych startuje z kampanią wizerunkową „Miasto z widokami”
Vectra sponsorem strategicznym Polskiego Związku Gimnastycznego
Polacy obawiają się drożyzny, ale optymistycznie patrzą w przyszłość
Biuro Reklamy TVP rozpoczyna współpracę z Kanałem Sportowym
Grupa Walk z nową identyfikacją wizualną
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
17.11.2022
Polzak Marketing 2022
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.