Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Espresso
Elon Musk po przejęciu Twittera może reaktywować serwis wideo Vine
„Nastrojowe kolory Polski” – akcja marki Mercedes-Benz
Artykuł Partnera
50 style poszerza asortyment o markę Fila oraz Champion
Raper i pracownicy agencji nagrali dla marki Durex piosenkę
Stokenizowana sztuka w świecie metaverse – w wirtualnej Galerii PeoPay
Radio Złote Przeboje z nowym logo i kampanią „Dobre na wszystko”
„Bezpieczny senior. Stop manipulacji, nie daj się oszukać” – piąta edycja kampanii
Żabka będzie sprzedawała kawę w abonamencie. Kawonament
Pekao promuje ofertę dla mikrofirm
Rośnie zainteresowanie piłkarskimi mistrzostwami świata – raport PSMM oraz Publicon Sport
Elon Musk przejął Twittera. Chce, by stał się „najbardziej szanowaną platformą reklamową”
Tylko co czwarty Polak zamierza aktywnie działać na rzecz równych szans w społeczeństwie. Badanie Ipsos i Sustainable Brands Poland
Kampania McSpicy – kolejnej pikantnej pozycji w menu McDonald’s
„Odpowiedzialny e-commerce 2022” – raport e-Izby. Polki i Polacy chcą kupować odpowiedzialnie w internecie
Personalia
30.10.2022
Anna Gajewska wzmacnia fin & tech practice w PR Calling
Wydarzenia
17.11.2022
Polzak Marketing 2022
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
8.12.2022 - 9.12.2022
SEO – pakiet szkoleń
15.12.2022 - 16.12.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
5.12.2022 - 6.12.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
12.12.2022 - 14.12.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail