BADANIA MARKETINGOWECUSTOMER EXPERIENCE Ranking czatbotów – jak UX inspiruje producentów i zmienia rynek wirtualnych doradców Anna Schneider, Jakub Nawrocki Badanie doświadczeń użytkowników aplikacji cyfrowych jest kluczowe, gdy firmy chcą rozwijać swój produkt. Choćby dlatego, że zmieniają się potrzeby klientów i to oni poniekąd zmuszają producentów do ciągłych aktualizacji produktów. Firma Symetria UX opracowała ranking czatbotów, zbudowany na podstawie testów realizowanych z użytkownikami i analizy eksperckiej. Jak wypadli w nim wirtualni asystenci dziewięciu popularnych e-sklepów?
Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o., ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.