Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Negatywna przestrzeń pozytywna. Krótka historia pustej przestrzeni i jej rola w projektowaniu
Magdalena Ziarko
Komu pani na plastyce nie zaliczyła rysunku z powodu białego tła? Komu przez wszystkie lata edukacji artystycznej wmawiano, że biała przestrzeń sprawia, że praca jest niedokończona albo zrobiona na „odwal się”, sukcesywnie degradując przy tym duszę małego artysty? Wszystkie łapki w górę! I czytajcie dalej, bo tutaj potwierdzi się, jak dalece to wy mieliście rację.
BADANIA MARKETINGOWE MEDIA
Gra o tron: Wizja idealnej platformy streamingowej a faktyczny wizerunek popularnych marek streamingowych w Polsce
Aleksandra Fortuńska, Hanna Cichecka
Odcinek 1: Zwrot akcji. 5 września 1995 roku stacja ESPN SportsZone udostępniła tysiącom swoich abonentów na całym świecie transmisję meczu baseballowego Seattle Mariners i New York Yankees. Było to pierwsze na świecie publiczne wydarzenie transmitowane na żywo. Co było dalej? Dynamiczny rozwój streamingu, który skłania dziś do stawiania pytania: czy mamy już do dyspozycji choć jedną idealną platformę streamingową?
Espresso
Dawid Podsiadło zbierał reakcje przechodniów na swoją nową płytę
„Naturalnie Niemcy” – murale Niemieckiej Centrali Turystyki w sześciu miastach
Super-Pharm z pierwszą w swojej historii kampanią wizerunkową
Corporate Sustainability Reporting Directive – firmy, nawet te ze strategią ESG, nie są na nią gotowe
#ToTylkoPłeć. Przedsiębiorcze Polki o (nie)równości w biznesie
Ford przenosi globalną obsługę reklamową do Wieden+Kennedy
IndaHash przejęta przez ArabyAds
„Zrzuta albo psikus” – kampania na rzecz Kryzysowego Oddziału Ratunkowego
Personalia
20.10.2022
Paweł Miziołowski dyrektorem marketingu Brown-Forman Polska
20.10.2022
Marta Zamorowska nową client service director w Bees & Honey
Wydarzenia
24.10.2022
XII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting
17.11.2022
Polzak Marketing 2022
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
12.12.2022 - 14.12.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
28.10.2022
semKRK#20
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
5.12.2022 - 6.12.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
15.12.2022 - 16.12.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail