Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE MEDIA
Gra o tron: Wizja idealnej platformy streamingowej a faktyczny wizerunek popularnych marek streamingowych w Polsce
Aleksandra Fortuńska, Hanna Cichecka
Odcinek 1: Zwrot akcji. 5 września 1995 roku stacja ESPN SportsZone udostępniła tysiącom swoich abonentów na całym świecie transmisję meczu baseballowego Seattle Mariners i New York Yankees. Było to pierwsze na świecie publiczne wydarzenie transmitowane na żywo. Co było dalej? Dynamiczny rozwój streamingu, który skłania dziś do stawiania pytania: czy mamy już do dyspozycji choć jedną idealną platformę streamingową?
CONTENT MARKETING E-MAIL MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marki we współpracach wizerunkowych. Jak działania crossowe mogą zwiększyć zaangażowanie odbiorców i potencjał sprzedażowy
Dominika Borowicz
Czy pizza może mieć coś wspólnego z gumą do żucia? Tak. Mimo że to dwa odrębne produkty, są komplementarne. Sięgasz po nie w parach i wzajemnie się one uzupełniają. A gdyby połączyć siłę obu produktów, podkreślić ich wspólne znaczenie, dopasowanie i wartość dodaną wynikającą z używania ich w parze? Jest duża szansa na to, że mieszanka przyciągnie uwagę odbiorców. Tak właśnie potrafi działać współpraca crossowa.
Espresso
Unique – karty kredytowe z NFT od Banku Pekao i Mastercard
Burger na Kilimandżaro: Uber Eats z rekordem świata
„Zrzuta albo psikus” – kampania na rzecz Kryzysowego Oddziału Ratunkowego
Maciej Musiał z tatą w kolekcji Reserved Premium Quality
„Dzięki, rośliny!” Kampania Flower Council of Holland
Corporate Sustainability Reporting Directive – firmy, nawet te ze strategią ESG, nie są na nią gotowe
Brooklyn Pilsner promowany przez polskich influencerów
Ratowanie nietypowych warzyw. Kolejna taka akcja. Tym razem Winiary
Personalia
19.10.2022
Joanna Jędrasik head of digital w Lighthouse
Wydarzenia
21.10.2022
Konferencja Wyzwania współczesnego menedżera Contact Center
28.10.2022
semKRK#20
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
5.12.2022 - 6.12.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
12.12.2022 - 14.12.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
24.10.2022
XII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting
17.11.2022
Polzak Marketing 2022
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
8.12.2022 - 9.12.2022
SEO – pakiet szkoleń
15.12.2022 - 16.12.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail