Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE MEDIA
Gra o tron: Wizja idealnej platformy streamingowej a faktyczny wizerunek popularnych marek streamingowych w Polsce
Aleksandra Fortuńska, Hanna Cichecka
Odcinek 1: Zwrot akcji. 5 września 1995 roku stacja ESPN SportsZone udostępniła tysiącom swoich abonentów na całym świecie transmisję meczu baseballowego Seattle Mariners i New York Yankees. Było to pierwsze na świecie publiczne wydarzenie transmitowane na żywo. Co było dalej? Dynamiczny rozwój streamingu, który skłania dziś do stawiania pytania: czy mamy już do dyspozycji choć jedną idealną platformę streamingową?
BRAND PURPOSE CSR FELIETON PUBLIC RELATIONS
Brand purpose to nowość czy ewolucja?
Jan Mosiejczuk
Historycznie patrząc – tworzenie i definiowanie wyższego celu dla brandu wydaje się nowym tematem. Ostatnio nawet często poruszanym, gdy mówimy o zagadnieniach kreowania sensu istnienia, celowości biznesu w momencie tworzenia nowej marki. To samo dotyczy transformacji obecnie istniejących marek. Czy jest to faktycznie coś zupełnie nowego? A może to coś, co występowało już w teoriach marketingowych i było stosowane w praktyce?
Espresso
Aleksandra Hamkało jako Syrenka w spocie Fundacji Rak’n’Roll na „Dzień na U”
Poczta Polska wchodzi w NFT – planuje emisję kryptoznaczków
Bayer wykorzystuje motyw randki w kampanii Aspirin C skierowanej do młodych
„Szanuj siebie” – No Fluff Jobs walczy o poprawę standardów rekrutacyjnych
Stor9_ otwiera dom produkcyjny 9Production
Cleo promuje serki Almette
6. edycja konferencji Polzak Marketing na temat zmian i transformacji w marketingu
Temat zrównoważonego rozwoju jest wciąż istotny – pomimo rosnących kosztów życia
Agencja OneMulti rozpoczęła współpracę ze start-upem Deel
Personalia
18.10.2022
Awanse w dziale biddable media agencji Resolution
18.10.2022
Izabela Schoen-Wysocka w Funktional
18.10.2022
Michał Kwiatkowski nowym client service directorem w Soul & Mind
18.10.2022
Nowa dyrektor marketingu w Wyborowa Pernod Ricard
18.10.2022
Agnieszka Szczepanik w zarządzie Wonga
Wydarzenia
21.10.2022
Konferencja Wyzwania współczesnego menedżera Contact Center
28.10.2022
semKRK#20
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
5.12.2022 - 6.12.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
12.12.2022 - 14.12.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
24.10.2022
XII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting
17.11.2022
Polzak Marketing 2022
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
8.12.2022 - 9.12.2022
SEO – pakiet szkoleń
15.12.2022 - 16.12.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail