Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRAND PURPOSE CSR ESG FELIETON PUBLIC RELATIONS
Brand purpose to nowość czy ewolucja?
Jan Mosiejczuk
Historycznie patrząc – tworzenie i definiowanie wyższego celu dla brandu wydaje się nowym tematem. Ostatnio nawet często poruszanym, gdy mówimy o zagadnieniach kreowania sensu istnienia, celowości biznesu w momencie tworzenia nowej marki. To samo dotyczy transformacji obecnie istniejących marek. Czy jest to faktycznie coś zupełnie nowego? A może to coś, co występowało już w teoriach marketingowych i było stosowane w praktyce?
BIBLIOTECZKA STORYTELLING TRENDY
Wspólnota, czyli mosty i mury [Fragment książki Marcina Napiórkowskiego]
Marcin Napiórkowski
Każda opowieść powołuje do życia wspólnotę. Jedne historie są atrakcyjne, bo nawiązują do naszej potrzeby konformizmu – przyjemnie jest oglądać serial, którym wszyscy się zachwycają. Wspólne opowieści to wspólny język i system wartości – na tej zasadzie działa na przykład kanon lektur. Inne historie – przeciwnie – kuszą nas wyjątkowością, odwołując się do pragnienia buntu i płynięcia pod prąd – pisze Marcin Napiórkowski w książce „Naprawić przyszłość. Dlaczego potrzebujemy lepszych opowieści, żeby uratować świat”.
Espresso
Temat zrównoważonego rozwoju jest wciąż istotny – pomimo rosnących kosztów życia
Rodzina Atomickich edukuje o energii jądrowej w kampanii Ministerstwa Klimatu i Środowiska
Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „O to, co ważne, pytamy wprost”
Netflix ogłosił szczegóły pakietu reklamowego – start w listopadzie
„Szanuj siebie” – No Fluff Jobs walczy o poprawę standardów rekrutacyjnych
Nowa kampania Żabki Jush na pierwszy rok działalności
Zakłady bukmacherskie Fortuna mają brand hero
„Jestem artystą!” – kampania, której bohaterami są artyści i artystki z niepełnosprawnością
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
17.10.2022
Natural Pharmaceuticals ma nową PR manager
17.10.2022
Zmiany w dziale PR i marketingu Seata i Cupry
17.10.2022
Artur Roguski dołącza do zespołu social media & influencer marketing w Focus Nation
Wydarzenia
21.10.2022
Konferencja Wyzwania współczesnego menedżera Contact Center
28.10.2022
semKRK#20
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
24.10.2022
XII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.