Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BIBLIOTECZKA STORYTELLING TRENDY
Wspólnota, czyli mosty i mury [Fragment książki Marcina Napiórkowskiego]
Marcin Napiórkowski
Każda opowieść powołuje do życia wspólnotę. Jedne historie są atrakcyjne, bo nawiązują do naszej potrzeby konformizmu – przyjemnie jest oglądać serial, którym wszyscy się zachwycają. Wspólne opowieści to wspólny język i system wartości – na tej zasadzie działa na przykład kanon lektur. Inne historie – przeciwnie – kuszą nas wyjątkowością, odwołując się do pragnienia buntu i płynięcia pod prąd – pisze Marcin Napiórkowski w książce „Naprawić przyszłość. Dlaczego potrzebujemy lepszych opowieści, żeby uratować świat”.
BADANIA MARKETINGOWE HANDEL DETALICZNY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Wpływ inflacji na zachowania konsumentów. Jak radzą sobie nabywcy, jak powinny działać marki. Wnioski z badań CMR
Przemysław Bojanowski
Energia, paliwo, opał… wzrost cen dotyczy bardzo wielu kategorii, praktycznie każdej sfery życia. Również produktów FMCG. W ich wypadku w ostatnich miesiącach widoczne jest przyspieszenie wzrostu cen. Obniżka VAT na żywność przełożyła się na chwilowy spadek cen, jednak trendu nie udało się zatrzymać. Jakie są konsumenckie strategie radzenia sobie w takich realiach? Z drugiej strony – jak zarządzać markami w warunkach dużej inflacji?
Espresso
Gigantyczny billboard 3D BMW pojawił się w Nowym Jorku
„Power Lejdi” – różowe narzędzia dla kobiet w kampanii serialu kanału Stopklatka
„Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”. Badanie zdrowia psychicznego wśród młodych i kampania edukacyjna
Kampania produktów do zabudowy Samsung
L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie rozpoczyna współpracę z agencją Wavemaker
Brand24 notuje wzrost przychodów w III kwartale 2022
Netflix ogłosił szczegóły pakietu reklamowego – start w listopadzie
„Jestem artystą!” – kampania, której bohaterami są artyści i artystki z niepełnosprawnością
Polacy rezygnują z dóbr luksusowych. Wyniki badania konsumentów e-commerce
Sportano.pl rozpoczyna ogólnopolską kampanią reklamową
Przetarg PKO BP na agencję badawczą – badanie benchmarkowe NPS
Personalia
14.10.2022
Grzegorz Szczepański na czele ICCO – International Communications Consultancy Organisation
Wydarzenia
21.10.2022
Konferencja Wyzwania współczesnego menedżera Contact Center
28.10.2022
semKRK#20
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
8.12.2022 - 9.12.2022
SEO – pakiet szkoleń
15.12.2022 - 16.12.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
24.10.2022
XII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
5.12.2022 - 6.12.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
12.12.2022 - 14.12.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail