Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE HANDEL DETALICZNY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Wpływ inflacji na zachowania konsumentów. Jak radzą sobie nabywcy, jak powinny działać marki. Wnioski z badań CMR
Przemysław Bojanowski
Energia, paliwo, opał… wzrost cen dotyczy bardzo wielu kategorii, praktycznie każdej sfery życia. Również produktów FMCG. W ich wypadku w ostatnich miesiącach widoczne jest przyspieszenie wzrostu cen. Obniżka VAT na żywność przełożyła się na chwilowy spadek cen, jednak trendu nie udało się zatrzymać. Jakie są konsumenckie strategie radzenia sobie w takich realiach? Z drugiej strony – jak zarządzać markami w warunkach dużej inflacji?
KAMPANIE REKLAMOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Daj się zauważyć w dobry sposób. Zawsze dbaj o markę [Nauki i nauczki dziadka]
Mateusz Zapała
W marketingu zazwyczaj szukamy pomysłów wyróżnialnych, zaskakujących, dalekich od utartych schematów. Ponieważ ludzki mózg jest zaprojektowany tak, by zauważać zmiany, szukamy czegoś, co go „podrapie” i powstrzyma przewijanie tablicy czy wciśnięcie „pomiń reklamę”. Wydaje się to szczególnie istotne, gdy z roku na rok raportowane są kolejne spadki uwagi konsumentów.
Espresso
Konsumenci kwestionują zaangażowanie firm – powstaje raport „Dobry biznes” ARC Rynek i Opinia
To nie jest robota dla głupich. O jakiej mowa?
Marketplaces generują 48% całkowitej wartości zakupów online Polaków – badanie Google i Euromonitora
Robert Lewandowski promuje diety dla mężczyzn jako ambasador marki SuperMenu
Iga Krefft – Ofelia trzecią ambasadorką inicjatywy „Czujesz Klimat?” Rossmanna
Allegro Polecam – program afiliacyjny i kampania z influencerami
BlaBlaCar ruszył z kampanią skierowaną do mieszkańców Lublina
SMB zaprasza na konferencję „Wyzwania współczesnego menedżera Contact Center”
Polska gospodarka jako marka premium. PAIH prezentuje hasło: „Poland. Business Forward”
Większość konsumentów wierzy, że ma wpływ na działania marek – badanie Sustainable Brands
Netflix otwiera pop-up store z produktami z seriali
Parówki dobre na prezent, randkę i urlop all inclusive? Dolina Dobra kontynuuje kampanię
Druga edycja kampanii employer branding marki Sinsay
DJ Noz w kampanii Inspired by Kia
Kamikaze rozpoczyna współpracę z firmą fotografii cyfrowej Cewe
„Uwolnij swój czas” – nowe pozycjonowanie sklepów Żabka
Nowa tożsamość marki Franke
OS3 dołącza do Grupy One House
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
13.10.2022
Al Ries nazywany ojcem pozycjonowania nie żyje
12.10.2022
Łukasz Mucha na czele zespołu performance w On Board Think Kong
12.10.2022
Magdalena Baljon nową head of creative w Green Parrot
12.10.2022
Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego zyskał PR managerkę
Wydarzenia
21.10.2022
Konferencja Wyzwania współczesnego menedżera Contact Center
28.10.2022
semKRK#20
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
24.10.2022
XII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.