Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Daj się zauważyć w dobry sposób. Zawsze dbaj o markę [Nauki i nauczki dziadka]
Mateusz Zapała
W marketingu zazwyczaj szukamy pomysłów wyróżnialnych, zaskakujących, dalekich od utartych schematów. Ponieważ ludzki mózg jest zaprojektowany tak, by zauważać zmiany, szukamy czegoś, co go „podrapie” i powstrzyma przewijanie tablicy czy wciśnięcie „pomiń reklamę”. Wydaje się to szczególnie istotne, gdy z roku na rok raportowane są kolejne spadki uwagi konsumentów.
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Archetypy marki – czym są i jak wykorzystywać je w marketingu?
Martyna Widomska
Co sprawia, że jedną markę lubisz bardziej od innych? I jak to się stało, że Lego wychodzi ze swoją komunikacją również do dorosłych, mimo że sprzedaje tylko klocki? Dla niektórych to „tylko”, a dla innych „aż” klocki. Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego tak jest, a także czym są archetypy i jak mogą pomóc w kreowaniu wartości marki.
Espresso
Polska gospodarka jako marka premium. PAIH prezentuje hasło: „Poland. Business Forward”
Ringier Axel Springer Polska zwalnia pracowników i tnie koszty
Nowa tożsamość marki Franke
PKO Bank Polski szykuje się do przetargu mediowego
Dyskonty mają więcej klientów w dobie inflacji. Badanie Bain & Company
Marcin Dorociński promuje konto firmowe w nowym spocie Santander Banku
SMB zaprasza na konferencję „Wyzwania współczesnego menedżera Contact Center”
Progres czy regres? XII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting w Poznaniu
Nielsen wprowadza nowe Total Ad Ratings na polski rynek
Personalia
11.10.2022
Jarosław Dobrowolski nowym head of UX w BB8
11.10.2022
Marta Tyszer partnerem zarządzającym PR Calling
11.10.2022
Kirił Marinow na czele nowego działu consumer brands firmy Henkel w Polsce
11.10.2022
Cztery ekspertki dołączyły do zespołu kreacji w Leo Burnett Warszawa
11.10.2022
Marcin Gotowiec szefem brand health trackingu w Ipsos Polska
11.10.2022
Nikodem Witkowski obejmuje nowe stanowisko w strukturach Unilevera
Wydarzenia
12.10.2022 - 14.10.2022
Konferencja #LinkedinLocalVirtual
21.10.2022
Konferencja Wyzwania współczesnego menedżera Contact Center
28.10.2022
semKRK#20
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
8.12.2022 - 9.12.2022
SEO – pakiet szkoleń
15.12.2022 - 16.12.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
13.10.2022
Salesforce Live Warsaw 2022
24.10.2022
XII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
5.12.2022 - 6.12.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
12.12.2022 - 14.12.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail