Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING E-MAIL MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marki we współpracach wizerunkowych. Jak działania crossowe mogą zwiększyć zaangażowanie odbiorców i potencjał sprzedażowy
Dominika Borowicz
Czy pizza może mieć coś wspólnego z gumą do żucia? Tak. Mimo że to dwa odrębne produkty, są komplementarne. Sięgasz po nie w parach i wzajemnie się one uzupełniają. A gdyby połączyć siłę obu produktów, podkreślić ich wspólne znaczenie, dopasowanie i wartość dodaną wynikającą z używania ich w parze? Jest duża szansa na to, że mieszanka przyciągnie uwagę odbiorców. Tak właśnie potrafi działać współpraca crossowa.
CSR ESG TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Polskie drogi do zrównoważonego rozwoju. Czy będziemy drugą Skandynawią? Czy chcemy nią być?
Marta Kukowska, Katarzyna Zalewska
Można zaryzykować tezę, że zrównoważony rozwój – przynajmniej na poziomie deklaracji – jest wszechobecny. Poczynając od zrównoważonych lub jeszcze bardziej zrównoważonych strategii i działań firm, produktów, usług, regulacji, na stylu życia kończąc. W dyskursie społecznym dominuje narracja związana z kryzysem klimatycznym. W powszechnym odbiorze działania sustainability równają się środowisko, klimat i ekologia.
Espresso
Dyskonty mają więcej klientów w dobie inflacji. Badanie Bain & Company
Nielsen wprowadza nowe Total Ad Ratings na polski rynek
Nowe spoty Link4 z przebojami w nowej odsłonie
PKO Bank Polski szykuje się do przetargu mediowego
Adidas rozważa zerwanie kontraktu z raperem Kanye Westem
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2022
Nominowani do Effie Awards 2022 już ogłoszeni
Wszyscy są parówkożercy – odkrywa Inspektor w spocie parówek Tarczyński Naturalnie
#CzasPokonaćRakaPiersi – kampania Estée Lauder
Pierwszy męski ambasador marki Rimmel – sportowiec Tom Daley
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
10.10.2022
Dominika Skrętowska awansowała w międzynarodowych strukturach grupy Adtraction AB
10.10.2022
Mateusz Ciećwierski awansuje na chief operating officera Grupy Przestrzeń
10.10.2022
Joanna Karwowska-Koza dołącza do Publicis
10.10.2022
Małgorzata Koselnik została dyrektor produktu reklamowego i sprzedaży bezpośredniej w Grupie Iberion
Wydarzenia
12.10.2022 - 14.10.2022
Konferencja #LinkedinLocalVirtual
28.10.2022
semKRK#20
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
13.10.2022
Salesforce Live Warsaw 2022
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.