Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING E-MAIL MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marki we współpracach wizerunkowych. Jak działania crossowe mogą zwiększyć zaangażowanie odbiorców i potencjał sprzedażowy
Dominika Borowicz
Czy pizza może mieć coś wspólnego z gumą do żucia? Tak. Mimo że to dwa odrębne produkty, są komplementarne. Sięgasz po nie w parach i wzajemnie się one uzupełniają. A gdyby połączyć siłę obu produktów, podkreślić ich wspólne znaczenie, dopasowanie i wartość dodaną wynikającą z używania ich w parze? Jest duża szansa na to, że mieszanka przyciągnie uwagę odbiorców. Tak właśnie potrafi działać współpraca crossowa.
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARTECH TRENDY
Hiperpersonalizacja w marketingu. Kolejny krok w stronę przyszłości
Katarzyna Sudoł
Na styku technologii, sztucznej inteligencji i precyzyjnych danych powstaje trend, który będzie wyznaczał kierunek działań w marketingu. Hiperpersonalizacja, bo o niej mowa, wykorzystuje najnowocześniejsze narzędzia do tworzenia reklam i ofert jak najlepiej dopasowanych do konkretnego użytkownika. To następny krok w stronę zapewniania indywidualnego doświadczenia zakupowego w internecie.
Espresso
Adidas rozważa zerwanie kontraktu z raperem Kanye Westem
„Moda na Zdrapki” – kampania Lotto
Comarch z kampanią kierowaną do MŚP
Wystartowała nowa kampania digital i OOH „Subskrybuj numer w Orange Flex”
iProspect z obsługą BMW Group w Polsce i Europie
Otwarcie Uniqlo pop-up store w Warszawie – znana jest już data
Znamy nagrodzonych w konkursach KTR i Innovation 2022 
Pierwszy męski ambasador marki Rimmel – sportowiec Tom Daley
Bank Pekao rusza z nową kampanią edukacyjną „Co w Sieci siedzi”
Personalia
7.10.2022
Arkadiusz Ruciński obejmuje stanowisko chief digital officera w CCC
7.10.2022
Nowy dyrektor w Human Signs: Mikołaj Ziemski pokieruje działem korporacyjnym
Wydarzenia
12.10.2022 - 14.10.2022
Konferencja #LinkedinLocalVirtual
28.10.2022
semKRK#20
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
8.12.2022 - 9.12.2022
SEO – pakiet szkoleń
13.10.2022
Salesforce Live Warsaw 2022
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
5.12.2022 - 6.12.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
12.12.2022 - 14.12.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail