Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARTECH TRENDY
Hiperpersonalizacja w marketingu. Kolejny krok w stronę przyszłości
Katarzyna Sudoł
Na styku technologii, sztucznej inteligencji i precyzyjnych danych powstaje trend, który będzie wyznaczał kierunek działań w marketingu. Hiperpersonalizacja, bo o niej mowa, wykorzystuje najnowocześniejsze narzędzia do tworzenia reklam i ofert jak najlepiej dopasowanych do konkretnego użytkownika. To następny krok w stronę zapewniania indywidualnego doświadczenia zakupowego w internecie.
PRAWO PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Tworzysz profile klientów w programie lojalnościowym? Pamiętaj o RODO
Maciej Bednarek, Filip Zajdel
Klienci chętniej korzystają z ofert sprzedawców, od których dostają promocje dopasowane do swoich potrzeb – wynika z badania Accenture Interactive. W przygotowaniu takich ofert pomaga profilowanie, dostępne dziś także w programach lojalnościowych. Jak korzystać z niego zgodnie z prawem?
Espresso
„Dziewczynki mogą wszystko” – druga odsłona kampanii Lego
Kampania reklamowa MediaMarkt pod hasłem „Let’s Go!”
Akcja „Kochane, Przebadane!” marki Yes
„Broad Peak” – mural w Zakopanem, przygotowany w ramach promocji filmu Netflixa
Druga odsłona kampanii sklepów Komfort „Urządzamy dom od A do Z”
Empik powiększa ofertę reklamową
„Otomoto. Prowadzi do satysfakcji” – nowe pozycjonowanie i kampania serwisu
Personalia
6.10.2022
Mateusz Konwerski awansuje w LoveBrands Group
5.10.2022
Anna Putts nową dyrektorką marketingu Netflixa w Europie Środkowo-Wschodniej
5.10.2022
Robert Stupak szefem marketingu Carrefour Polska
Wydarzenia
12.10.2022 - 14.10.2022
Konferencja #LinkedinLocalVirtual
28.10.2022
semKRK#20
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
8.12.2022 - 9.12.2022
SEO – pakiet szkoleń
13.10.2022
Salesforce Live Warsaw 2022
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
5.12.2022 - 6.12.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
12.12.2022 - 14.12.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail