Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Blog a sklep internetowy. Czy ten pierwszy pomaga drugiemu?
Anna Sarysz
Prowadzenie sklepu internetowego to nie tylko wystawianie produktów i wysyłka zamówień. To wiele działań, które należy podjąć, aby biznes przynosił zyski. E-sklepy prowadzą sprzedaż przeróżnych produktów, a liczba branż jest ogromna. Mimo to każdy z nas potrafi szybko wskazać jeden wspólny element dla wszystkich tych witryn – większość firm działających w e-commerce prowadzi bloga.
E-COMMERCE E-MAIL MARKETING FELIETON MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Artykuł Partnera
Jak dobrze wykorzystać e-mail marketing w czasach kryzysu?
Paweł Sala
Kiedy piszę te słowa, spiker w radiu wspomina o tym, że mamy pierwszy dzień jesieni 2022. Dziwny czas. Jesteśmy kilka dni po wypowiedzi prezydenta Rosji w sprawie mobilizacji wojsk. Mamy wojnę w Ukrainie, kryzys energetyczny, inflację. To wszystko może zapowiadać kryzys gospodarczy, jakiego do tej pory nie widzieliśmy. I choć brzmi to złowrogo, nie mam na celu Cię przestraszyć. Jedynie wskazać, że na ciężkie czasy należy się odpowiednio przygotować. Dlatego w tym artykule skupię się na działaniach marketingowych, które należy jak najszybciej przedsięwziąć. Po to, by móc wyjść obronną ręką z trudnej sytuacji, z którą wszyscy będziemy się mierzyć.
Espresso
Puma Slipstream wskrzesza koszykarski styl z lat 80.
Shopee rozpoczęło nową kampanię 10.10 Tarcza Antyinflacyjna
Polacy bardziej ufają promocjom – badanie ARC Rynek i Opinia
O jeden iks mniej – RMF Maxx świętuje 18. urodziny wprowadzeniem nowego logo
„Normalne, że ich dotykam” – Avon edukuje nastolatki o samobadaniu piersi
Borys Szyc wrzucił post z instrukcją od reklamodawcy. Wiral w sieci
Artykuł Partnera
Co warto wiedzieć o automatyzacji promocji, konkursów czy programów motywacyjnych?
Kto powinien ponosić koszt redukcji śladu węglowego reklam? Reklamodawcy i agencje podzieleni w ocenie
Pepsi i chipsy Lay’s sprzedawane przez roboty Kerfusie w sklepach Carrefour
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
27.09.2022
Lars Silberbauer został nowym dyrektorem marketingu HMD Global, licencjobiorcy marki Nokia
27.09.2022
Rafał Warecki i Michał Chabas dołączają do Grupy Iberion. Obejmą nowo powstałe funkcje w zarządzie spółki
Wydarzenia
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
28.10.2022
semKRK#20
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.